HELP! hij wilt niet opstarten: DMI pool data

Pagina: 1
Acties:

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik had al een topic gepost maar het onderwerp was daar niet goed van. daarom hier weer.

Mijn computer: MSI K7T-Pro2, Duron650, Mitsumi Diskdrive, Philips 36x cd-rom. Intel 780i videokaart (sorry maar ik heb gewoon niet meer nodig, voor mp3's afspelen en inetten) 64mb pc100 geheugen (128mb pc133 is onderweg ), IDM DTTA 351010 (geen geld meer voor iets beters)

Loopt vast bij:
'Verifying DMI Pool Data...'

Hij doet gewoon niks meer. Nu zeiden vrienden. Je moet effe je bios (Award Modular BIOS v6.00PGN) reseten. Maar dat ik kan nergens vinden waar ik dat kan doen :(. Zijn er tips. of hebben mensen een idee. waar ik hem kan reseten?

Please help me!
Ik kan iet verder zo.

gtx.

Tim

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Check of er een jumpertje vlakbij je bios-batterytje op je mobo zit, met "cmos clear" erbij. Als je die short reset je je bios.

Check anders effe je mobo-boekje

• Life-is-party
Op zaterdag 16 december 2000 01:16 schreef B.A. Baracus het volgende:
Check of er een jumpertje vlakbij je bios-batterytje op je mobo zit, met "cmos clear" erbij. Als je die short reset je je bios.

Check anders effe je mobo-boekje
Ik baal. geen jumpertje te vinden die daarover gaat. Ik heb ze allemaal nagelopen met het boekje an mijn mobo.
Anders effe het batterij'tje eruit halen?

• Life-is-party
Niemand een idee???

Ik kom er dus echt niet uit. Hij blijf hangen bij: 'Verifying DMI Pool Data ..........'

Verwijderd

Batterijtje kwartiertje eruit laten, dan er weer in zetten

anders handmatig (in de bios zelf) een bios-reset doen

als dat niet werkt dan moet je "Use plug & Play bios" AANZETTEN.. als ie aan staat, UITZETTEN.

dat moet het probleem fixen dacht ik zo.

Johny

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
er staat in je bios ergens een optie reset PNP data, update nvram zet deze eens aan

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Pagina: 1