Toon posts:

Word-bestand onleesbaar wegens beveiliging?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb gisteren problemen gehad met mijn data. Veel bestanden waren ineens weg, en veel mappen waren ineens omgezet naar bestanden van enkele gigabytes.
Ik balen als een stekker, maar gelukkig heb ik veel kunnen recoveren met GetDataBack.
Ik denk dat dit komt doordat ik een schijf van 200 GB gebruik, en ik had in de FAQ van GOT gelezen dat je dan Win XP met SP1 moet hebben, en ik heb geen SP1.

Maar nu mijn grote probleem: Ik had een WORD-document met wachtwoord beveiligd, maar als ik
die nu opstart krijg ik alleen maar rare tekens...hij vraagt niet meer om het wachtwoord...
Heel veel belangrijke gegevens staan in dit document (wachtwoorden en codes enzo). Ik heb het wachtwoord dus wel, maar ik kan hem helemaal niet meer invoeren.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn document weer in kan lezen (het wachtwoord eraf halen of opnieuw om het wachtwoord laten vragen)?

Mijn dank zal groot zijn!

Verwijderd

Had je Auto recovery aanstaan. misschien dat je dat bestand nog kan laten inlezen en dat ie daarin welde juiste tekst weergeeft.

Bij extra opties bestandslocaties kun je kijken waar zeopgeslagen worden.

Verder denk ik gewoon dat dat doc erg corrupt is en dat je daar verder niks meer mee kan doen.

iig succes ermee :)

ps je topic titel klopt niet helemaal met wat je schrijft. ;) 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 13:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zometeen eens kijken of ik die auto-herstel-documenten kan vinden, maar ik vrees ook het ergste :'(