Toon posts:

Enquete Gamers

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij moeten voor school een enquete onder PC-gamers uitvoeren voor een fictief nieuw bedrijf. :)
Zouden jullie die eventueel in wat extra tijd in kunnen vullen? Zijn in totaal maar 11 vragen. Zou zo gebeurd moeten zijn. Ik gok op ff 2 minuutjes vragen invullen. Er worden geen persoonsgegevens gevraagd / opgeslagen en de data zal alleen in ons verslag verwerkt worden en niet daarbuiten.

Het adres waar in enquete ingevuld kan worden is :
http://www.superbart.nl/school/

De resultaten tot nu toe kunnen worden bekeken op :
http://www.superbart.nl/school/stats.php

Als er eventueel interesse is en niemand er problemen mee heeft zal ik de resultaten hier na afloop posten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 17:14 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ondanks dat het spam én een huiswerkopdracht is ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de resultaten :P

* Hahn heeft 'm dan ook maar gelijk ingevuld :)

The devil is in the details.

Verwijderd

ik ben ook maar zo aardig geweest :P

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:12

Fuelke

Forza Ferrari

December schreef op 15 maart 2004 @ 12:55:
Ondanks dat het spam én een huiswerkopdracht is ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de resultaten :P
Heb hem zelf ook ingevuld. Maar ik twijfel nog even over het al dan niet openlaten.

[ Voor 20% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2004 12:59 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 18:41

ADH_ED

Hoogbevaagd

* ADH_ED heeft m ook maar even ingevuld

edit: Het kan toch wel? Opzich is het een huiswerkopdracht, maar ik wil wel eens weten wat de resultaten zijn van zoŽn enquete

[ Voor 60% gewijzigd door ADH_ED op 15-03-2004 13:00 ]

Verwijderd

mij ook maar. krijgen we ook nog resultaten of zo??
graag ff posten

Verwijderd

Topicstarter
Fuelke schreef op 15 maart 2004 @ 12:58:
[...]

Heb hem zelf ook ingevuld. Maar ik twijfel nog even over het al dan niet openlaten.
Leek me wel n idee om de uitslagen hier te posten. Is misschien wel interessant om door te nemen. Kijk maar wat je ermee doet. (open ut liefst natuurlijk _/-\o_ hail to the mods)
Ik schrijf straks wel ff een php scriptje dat de uitslagen verwerkt en zet het in de post neer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 13:03 . Reden: uitslag edit ]

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10 11:28
Ook net ingevuld en ben ook wel benieuwd naar de resultaten.
Alleen jammer dat je bij games niet meerdere kan invullen :)

• Fuelke
  • Laatst online: 17:12

Fuelke

Forza Ferrari

Als ik even constructief commentaar mag geven: is het niet beter om ook voor de vragen: "Hoeveel ben je bereid te betalen voor een nieuw systeem" & "Hoeveel geef je per jaar uit..." ook schalen te voorzien? (Dus van zoveel tot zoveel euro's)?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

Heb ook ingevuld. Ik zou alleen iets meer vragen gesteld hebben denk ik.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:16

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ook ingevuld, maar in de regel gaat zoiets wel op slot hier... dit is althans, wat ik in het verleden heb meegemaakt. Zet hem in je sig ofzo :)

Dividend for Starters

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:36

makje

Professioneel prutser

I second December, maar heb hem ook even snel ingevuld. Echter heb ik wel een paar opmerkingen:

De doelgroep in je enquete zijn de gamers, vervolgens vraag je heel algemeen hoeveel uren ze prive achter de pc doorbrengen. Dat is een heel andere vraag dan hoeveel uren ze gamen, dat kan namelijk best 2 uur gamen en 2 uur surfen/chatten zijn....

Daarnaast gaat de enquete uit van complete systemen die gekocht worden. Echter veel gamers zullen ook veel aan zelfbouw/upgraden doen... De vragen 'hoeveel geef je uit op jaarbasis aan je pc' en 'hoeveel zou je uitgeven aan een nieuw systeem' bijten elkaar dan ook.

9800x3d

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ik heb hem ook ingevuld :)
De jaarbasis vraag was best lastig dus heb ik maar een schatting gegevens.

Maar je onderzoekt bij gamers alleen het geld wat ze uitgeven en waar ze het meest waarde aan hechten. Volgens mij is dat redelijk voor hand liggend maar we zullen :)

Daarnaast hebben de vragen niet echt verband met elkaar zo lijkt het. Geen Causaal verband dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Rody op 15-03-2004 13:06 ]

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10 11:28
hantheman.tk schreef op 15 maart 2004 @ 13:04:
Mwah zou idd wel kunnen, zoals laatst gekochte game oid, of game waar iemand het meest naar uit kijkt (voor opvulling :P )

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
RonaldMade schreef op 15 maart 2004 @ 13:02:
Ook net ingevuld en ben ook wel benieuwd naar de resultaten.
Alleen jammer dat je bij games niet meerdere kan invullen :)
Gamessoort bedoel je? Ik vind het eigenlijk wel goed zo, want er is maar één soort die je het meest speelt en op deze manier van polsen krijg je een veel duidelijker beeld van welk genre het populairst is.
hantheman.tk schreef op 15 maart 2004 @ 13:04:
Meer vragen == meer te verwerken en aangezien het voor school is wil je zo min mogelijk te doen hebben :+
PromWarMachine schreef op 15 maart 2004 @ 13:05:
Ook ingevuld, maar in de regel gaat zoiets wel op slot hier... dit is althans, wat ik in het verleden heb meegemaakt. Zet hem in je sig ofzo :)
Mja, Fuelke had 'm even dichtgedaan, maar aangezien het best geinig en interessant is kan het toch wel een keertje? ;)
makje schreef op 15 maart 2004 @ 13:05:
De doelgroep in je enquete zijn de gamers, vervolgens vraag je heel algemeen hoeveel uren ze prive achter de pc doorbrengen. Dat is een heel andere vraag dan hoeveel uren ze gamen, dat kan namelijk best 2 uur gamen en 2 uur surfen/chatten zijn....
Inderdaad, ik weet nou niet of het de bedoeling was of je je aantal game-uren in moest vullen of je aantal computer-uren :P

The devil is in the details.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En nog wat constructief commentaar: als de opdracht (primair) gaat over het opzetten van een enquete dan verwacht ik wel een introductie in de enquete. Nu is het wel heel erg kaal allemaal.

Verwijderd

Bedankt voor het invullen van onze vragenlijst.
;) Mij benieuwen

Verwijderd

Topicstarter
Sendy schreef op 15 maart 2004 @ 13:10:
En nog wat constructief commentaar: als de opdracht (primair) gaat over het opzetten van een enquete dan verwacht ik wel een introductie in de enquete. Nu is het wel heel erg kaal allemaal.
Opdracht is over het opzetten van een bedrijf dat voldoet aan de behoeften van de gekozen doelgroep. Gaat dus niet zozeer om de enquete zelf, maar voornamelijk om de resultaten.

(druk bezig met php-scriptje voor resultaten schrijven...)

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-10 11:35
Ook maar even ingevuld voor je. Ik ben die ene die tussen de 25-30 is :P

Succes er verder mee. Moet wel zeggen dat ik andere vragen verwacht had als het om een game enquete gaat maar goed. ;)

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Ik heb em ook maar even ingevuld.

Nog een paar tips (zullen waarschijnlijk ook al hierboven zijn aangegeven).

1) Maak geen open vragen. Met open antwoorden kun je geen statistieken maken. Als je natuurlijk geen statistieken van een bepaalde vraag wilt maken, dan maakt het niet uit.

2) Zorg dat je bij je vragen een optie hebt die mensen kunnen gebruiken als ze de vraag niet kunnen of willen beantwoorden. Dat zorgt er voor dat je deze antwoorden er makkelijker uit kunt filteren.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik had hem al ingevuld maar toen zat het topic dicht :P.

Ik vond alleen de vraagstelling vrij matig maar vast wel toereikend genoeg voor een schoolopdrachtje (het is altijd beter dan gegevens fokken door gewoon zelf 50 enquetes in te vullen :P).

Verwijderd

Ook maar even ingevuld voor je. Ik ben die ene die tussen de 25-30 is
OMG... In dat geval ben ik degene die >31 ....

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben die ander die tussen de 25 - 30 zit :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 12:33

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik vind het maar een vreemde enquete, ik denk ook niet dat je veel aan de resultaten zult hebben.

De eerste vraag vind ik al vrij raar. "Ben je een gamer?"

Wanneer ben je een gamer?

Als je af en toe een spelletje op je Game Boy speelt?

Hoeveel uur besteed gemiddeld iedere week aan videogames?

Dan gaan er vragen over een "systeem". Watvoor systeem? Hoe compleet is dat?
Ik heb 200 euro ingevuld, dat is toch wel de maximumprijs die ik wil betalen voor een console.

Maar dan gaat het opeens enkel over PC's, met allemaal technische vragen over processors en videokaarten die gamers weinig interesseren. Wat maakt het mij nu uit of er een AMD of Intel processor in zit? Een Motorola, Crusoe of IBM die goed presteert vind ik ook goed.

Bij de gengres ontbreekt mijn favoriete genre: platform games.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-10 11:35
Willybubba schreef op 15 maart 2004 @ 14:20:
Ik ben die ander die tussen de 25 - 30 zit :P
En ik maar denken dat ik de enige "oudere" gamer was :D :D :D

Sorry voor de onzin reply, ik moest het even kwijt.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Als hij op basis van die vragen voldoet aan de criteria waarom zou hij dan meer vragen verzinnen?!

• SiErRa
  • Laatst online: 20:49
Toch wel leuke enquete, ok hij kan beter, maar wel leuk om te zijn dat ik toch wel een vrij gemiddelde gamer ben :)

Wel vrij opvallend dat veel mensen de betrouwbaarheid van de winkel waar ze bestellen erg belangrijk vinden. Aangezien het 90% om rembours gaat bij webshops en je je garantie toch vaak bij de fabrikant van de hardware kan claimen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Leuke enquete maar post je hem ook ergens anders dan op tweakers? Nu krijg je zeer veel amd aanhangers en mensen die hun kast etc heel belangrijk vinden. Ik denk dat de algemene gamer hier van afwijkt. Of heb je de "tweaker" als doelgroep gekozen? Door een heel specifieke groep als deze te betrekken krijg je een vertekend beeld van de realiteit (het gemiddelde).

Wat voor opleiding doe je eigenlijk?

Wauw, we hebben zelfs "opa" gamers van boven de 30 jaar :o

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 15-03-2004 14:58 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• SiErRa
  • Laatst online: 20:49
Bor_de_Wollef schreef op 15 maart 2004 @ 14:56:
Leuke enquete maar post je hem ook ergens anders dan op tweakers? Nu krijg je zeer veel amd aanhangers en mensen die hun kast etc heel belangrijk vinden. Ik denk dat de algemene gamer hier van afwijkt. Of heb je de "tweaker" als doelgroep gekozen? Door een heel specifieke groep als deze te betrekken krijg je een vertekend beeld van de realiteit (het gemiddelde).

Je hebt idd wel een punt, maar de term gamers is zowieso vrij breed.
Tel je kinderen van een jaar of 8 die op hun console zitten te spelen ook mee?
En daarnaast zullen veel jonge gamers de pc van hun ouders gebruiken er daar dan zelf ook geen hardware voor kopen en misschien niet eens weten dat er zoiets is als amd/intel ati/nvidia.

Verwijderd

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 15 maart 2004 @ 14:56:

Enquete is ook gepost op fok, gamers.nl en nog een aantal fora. De opleiding die ik doe is M&I op de HTS in Eindhoven.

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Kvind de resultaten best interresant:

Wat voor keuze processor zou je maken?
Intel 39.8%

AMD 60.2%

Wat voor keuze videokaart zou je maken?
Ati (Radeon) 70.07%

Nvidia (GeForce) 27.63%

Anders 2.3%

Signatures zijn voor mietjes!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:56
ook maar even gedaan :)

edit idd interessant, wat een inhaalslag heeft ati ineens gemaakt zeg :?

[heb het altijd al geweten modus]
hehe, ik zweer al jaren bij ati... :P
[/heb het altijd al geweten modus]

[ Voor 81% gewijzigd door DarkShadow op 15-03-2004 15:59 ]

Verwijderd

Leuk topic.
Ik heb hem ook ingevuld en als ik naar de resultaten kijk loop ik toch aardig op 1 lijn met de rest

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:19
Zou het niet handig zijn om ook te vragen hoeveel je uitgeeft aan games?

De hele enquete ging eigenlijk over je computer, maar niet echt over games. Ja, behalve je voorkeur van games.

Verder gaat het ook alleen maar over de PC. Op zich niet erg, maar dat zijn wel hele andere statistieken dan wanneer je de console-gamers er ook bij betrekt.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Alleen jammer dat je er vanuit gaat dat gamers alleen een pc hebben. Ik gebruik om te gamen meestal een console. de PC gebruik ik alleen voor Emu's (Mame & SNES9X).

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54
Inderdaad, geen enquete voor een gamer. Kijk ik spendeer duizenden euro's op jaarbasis aan gaming, echter ik ben diegene die € 50,- heb ingevuld op jaarbasis van de computer. Consolegamers worden weer gediscrimineerd :)
Anyway, succes met de enquete verder :Y)

Flickr | Lego collectie

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Hmmm,

ERG beperkte enquete. Ontbreekt veel aan en ik vraag me af welke conclusies
je eruit zou willen trekken (buiten de voor de hand liggende dat een PC-gamer
veel geld uit geeft aan zijn/haar hobby). Waarom bijvoorbeeld ook niet vragen
hoeveel er aan software wordt uitgegeven (immers de hardware is leuk, maar zonder software, dwz games, geen gamer)

En sinds wanneer is een gamer gelijk aan een pc only gamer ???

Nee, sorry, zwaar onvoldoende dit :P 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Sorry mensen. Ik had erbij moeten zetten dat het alleen voor PC gamers is. Het is een onderzoek voor een fictieve computerwinkel en aangezien de meeste computerwinkels (hier in de omgeving) geen consoles doen heeft mijn projectgroep besloten dit dus ook niet te doen. Geen negatief commentaar op console gamers dus. Was doodgewoon niet onze doelgroep.

(SuperBART hier trouwens. Per ongeluk onder mijn oude account ingelogged)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 17:13 ]

Verwijderd

-SaveMe- schreef op 15 maart 2004 @ 16:26:
Hmmm,

ERG beperkte enquete. Ontbreekt veel aan en ik vraag me af welke conclusies
je eruit zou willen trekken (buiten de voor de hand liggende dat een PC-gamer
veel geld uit geeft aan zijn/haar hobby). Waarom bijvoorbeeld ook niet vragen
hoeveel er aan software wordt uitgegeven (immers de hardware is leuk, maar zonder software, dwz games, geen gamer)
Mee eens, de enquete had wat uitgebreider gemogen, ik weet niet of dit een beeld schetst waar je echt iets mee kunt. Vragen als hoe vaak je een nieuwe PC koopt, hoe vaak je upgrade, hoeveel games je koopt elk kwartaal, of je vaak het nieuwste en duurste aanschaft of toch liever voor budget artikelen gaat (bijvoorbeeld de duurste en snelste videokaart of toch een budget kaart). En wat dacht je van het niveau van kennis dat de invuller heeft? En hoe belangrijk je service vindt als dit doorberekend wordt in de prijs van de producten? En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar goed, als dit voor je onderzoek voldoet, dan heb ik daar vrede mee.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vul hem wel in. Iedere pro-actieve inzet voor opleiding zal ik ondersteunen _o_

Verwijderd

ik heb hem ook ingevuld, redelijk basis enquete he maar ik heb dus een vraag over die enquete hoe je die hebt gemaakt (php met meerdere pagina's). Kan ik je wellicht bereiken per email of msn?

Verwijderd

ingevuld :)

Wat gaan jullie met deze resultaten doen? Het verslag willen wij hier natuurlijk wel zien op GOT ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:27:
ingevuld :)

Wat gaan jullie met deze resultaten doen? Het verslag willen wij hier natuurlijk wel zien op GOT ;)
Verwijderd in "Enquete Gamers" O-)

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Kijk, ik heb bij de volgende videokaart vraag ATI ingevuld, terwijl ik hiervoor enkel Geforces heb gehad.

Bekijk je dan niet alleen maar een 'modegrill'? ATI heeft op het moment de betere kaarten in handen, maar verandert dit niet zogauw Nvidia met iets nieuws op de proppen komt? Ik zie PC gamers al gauw met het snelste dat er is lopen.

Lijkt mij overduidelijk dat je bedrijf deze twee gaat aanbieden.

Nou goed, ik zie wel zodra de boel af is.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Het blijft altijd lastig om aan te geven hoeveel uur je per week er achter zit en wat je per jaar uitgeeft aan onderdelen. Het ene jaar meer, het andere jaar minderen enz enz. Heb geprobeerd hem zo goed mogelijk in te vullen ;)

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Ook ff ingevuld, suc6 d'rmee. Wanneer is je site helemaal klaar trouwens?? ;)

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

Mijne heb je :D

Ben ook erg beniewd....

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

erg opvallend dat de meesten toch voor dezelfde onderdelen kiezen..

als je de resulaten zo bekijkt gaan de meesten voor Ati en athlon.

je zou hem trouwens nog uitgebreider kunnen maken door te vragen naar OS enzo.

jep

• Erazzzer
  • Laatst online: 22:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Toch wel leuk zo'n enquete, maar ik ben wel iets anders dan de anderen :)
Zijn er nou echt zo weinig mensen die een goede kast belangrijk vinden?

Verwijderd

Ingevuld.

De uitslag kent tot nu toe geen verrassingen vind ik. Verder ben ik een gemiddelde gamer (ati / amd / videokaart belangrijkst etc) alleen vind ik 4.75 uur gemiddeld achter de pc vrij hoog :D

Ik zit daar dicht tegenaan denk ik, maar kennelijk zijn er veel mensen die het nog bonter maken :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ach waarom ook niet...

Ook maar efkes ingevuld..niet slecht gemaakt ... niet slecht gemaakt. Jammer dat er geen "bedrijfs" header boven staat... of banner..toch niet ietsje.. maar..dit kan ook!

There is no place like ::1

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Grappig, ik val met elke vraag precies op het gemiddelde :)
(behalve als het over geld gaat, ik ben zuinig :P)
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 03:32:
[...]
alleen vind ik 4.75 uur gemiddeld achter de pc vrij hoog :D
[...]
Ik heb 9 uur ingevuld, en volgens mij ben ik dan nog bescheiden geweest :X

[ Voor 54% gewijzigd door KompjoeFriek op 16-03-2004 04:14 ]

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 08:01

Madrox

Oh, Pharaoh!

4.75 uur hoog :?

totaal tot nu:

Hoeveel tijd brengt je dagelijks door achter je computer (voor prive-doeleinden)
-2036.32 uur

woot, volgens welke kalender werk je :+

Bij systeem heb ik gewoon 0,0 ingevuld; koop nooit complete systemen. nul euro dus. En ja, heb wel een pc.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat geven jullie op jaarbasis allemaal veel uit aan de computer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Madrox schreef op 16 maart 2004 @ 06:48:
4.75 uur hoog :?

totaal tot nu:

Hoeveel tijd brengt je dagelijks door achter je computer (voor prive-doeleinden)
-2036.32 uur

woot, volgens welke kalender werk je :+

Bij systeem heb ik gewoon 0,0 ingevuld; koop nooit complete systemen. nul euro dus. En ja, heb wel een pc.
Zat inderdaad nog een foutje in ut script. (althans, waren een paar mensen leuk geweest en hadden wat negatieve resultaten erin gezet. op dit moment worden die er weer allemaal uitgehaald) :)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-10 19:01
Ik heb hem ingevuld en wat commentaar op de vraagstellingen.

Bij het de vraag welk genre je het meest speelt, zou het han dig zijn als je meerdere dingen kon kiezen (in mijn geval 1st/3rd person shooters en strategie). Ten tweede gaan jullie er vanuit dan men complete systemen koopt. Mij lijkt dat juist gamers vaker zullen upgraden (bijvoorbeeld een nieuw videokaart of cpu). Ikzelf upgrade ook alleen maar.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Breepee schreef op 16 maart 2004 @ 09:41:
Ik heb hem ingevuld en wat commentaar op de vraagstellingen.

Bij het de vraag welk genre je het meest speelt, zou het han dig zijn als je meerdere dingen kon kiezen (in mijn geval 1st/3rd person shooters en strategie). Ten tweede gaan jullie er vanuit dan men complete systemen koopt. Mij lijkt dat juist gamers vaker zullen upgraden (bijvoorbeeld een nieuw videokaart of cpu). Ikzelf upgrade ook alleen maar.
Ben t hier helemaal mee eens.... ik zat ook te twijvelen welk antwoord ik ging nemen omdat ik meerder antwoorden hat moeten invullen heb ik maar 1 gekozen... waardoor de test iets minder exact is,,, maar ok ik ben benieuwd naar de uitslag!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Vraag 3 / 11 :

Tot welke leeftijdscategorie behoor je?
Jonger dan 18
18-21
22-25
25-30
31 jaar en ouder

tsja doe maar 22-25 of toch maar 25-30?
De keuze's zijn legio als 25 jarige....

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Word 'Ben je een gamer?' ook bij gehouden?
Pagina: 1