[WinXP] Account kapot, nieuwe maken lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:45
Ik heb na een crash een probleem met de bureaubladen op mn pc. Deze zijn nl allemaal vervangen door een tijdelijk bureaublad en bij de echte kan ik niet meer komen. Het aanmaken van een nieuwe user heeft een melding "Windows kan het gebruikerprofiel niet laden, maar heeft de aanmelding voorgezet met het standaarprofiefiel van het systeem. WIndows kan iets niet vinden(toen verdween het venstertje)"

Ik heb geen zin in een nieuwe install, hoe zou ik dit kunnen fixen

Verwijderd

Heb je al geprobeerd met de administrator in te loggen?
En in save mode?
En bij het opstarten ---> F8 en dan laatst bekende juiste configuratie?

Verwijderd

Fijn als je even post of het gelukt is...

• arjandijk162
zal het zo even proberen, elke user is bij mij admin, denk niet dat er onder F8 veel nuttigs staat, maar zal het wel proberen

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
arjandijk schreef op 15 maart 2004 @ 19:36:
zal het zo even proberen, elke user is bij mij admin, denk niet dat er onder F8 veel nuttigs staat, maar zal het wel proberen
Wat hij bedoeld is dat je als de gebruiker "Administrator" inlogged, en zodra je inlgelogd bent het kappotte account te verwijderen. (En even je bestanden uit je \Documents and Settings halen)

Mocht je het zo ingesteld hebben dat altijd hetzelfde account automatisch inlogged, dan kun je dat middels Safe Mode uitschakelen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• arjandijk162
" Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden" was dus het einde van de melding. Alle accounts nu weg, maar een nieuwe aanmaken lukt niet
Pagina: 1