Toon posts:

[Epson] Cash in Return tot 1000,- terug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK zag op http://www.epson.nl/cash-in-return/page_01.html dat je tot 1000,- terug kan krijgen als je een nieuwe epson kleuren laser printer koopt en je oude zwart wit laster printer laat ophalen.

Bijvoorbeeld:
AcuLaser C4000PS krijg je 600 EURO terug.
Die printer kost hier: http://www.adata.nl/redir...srp=1&d_word=C11C470001FA
900 euro

Dan heb je dus voor 300 euro een kleuren laser printer.
En op naam van de zaak ex btw, dus voor 150,- euro.

Ik heb ergens nog wel een oude brother laser printer. Doet het nog wel, alleen ze zeggen dat je alles moet meegeven, boekjes, cd's, ed.

Heeft iemand dit al gedaan en werkt dat. Ik heb het gevoel dat ze iets gaan zoeken waardoor ze je geen geld gaan terug geven, bijvoorbeeld dat er een boekje mist ofzo.

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-05 20:17

Jack

MHz Matters

Is het niet zo dat als je een kleuren laser printer koopt voor veel $$$, je geld kan krijgen voor je oude laser...
waardoor je in jouw voorbeeld wel 600,- terug krijgt voor je oude printer, maar wel nog veel geld moet neerleggen voor een nieuwe en je dus netto 300,- voor je zwart wit laser hebt betaald...

dit lijkt mij logischer dan dat je een 'gratis' kleuren printer krijgt...
---------------

nee toch niet dus...
het lijkt er wel op dat je dus een AcuLaser C4000PS kleurenlaser hebt voor 300,- :9
ik vraag me alleen af of je alle merken laserprinters, of alleen oude epson zwart-wit laser printer kan inruilen. Het lijkt er echter wel op dat je alle merken kan terug sturen.
Er staat echter wel nadrukkelijk in de voorwaarden dat je het compleet moet terug sturen...

[ Voor 39% gewijzigd door Jack op 15-03-2004 12:55 ]

[Specs]

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 13:07
Jack schreef op 15 maart 2004 @ 12:47:
ik vraag me alleen af of je alle merken laserprinters, of alleen oude epson zwart-wit laser printer kan inruilen
Nee, er staat een werkende printer, ongeacht het merk. Ik vind het nog steeds een rare actie...het is zo'n goede actie dat ie bijna ongeloofwaardig is

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:33
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 12:41:
Dan heb je dus voor 300 euro een kleuren laser printer.
En op naam van de zaak ex btw, dus voor 150,- euro.
Kun je dit even uitleggen ? Of denk jij dat het BTW tarief 50% is ?

-

Verwijderd

Topicstarter
FireFoz schreef op 15 maart 2004 @ 12:53:
[...]

Nee, er staat een werkende printer, ongeacht het merk. Ik vind het nog steeds een rare actie...het is zo'n goede actie dat ie bijna ongeloofwaardig is
ja precies
want als je 600 euro terug krijgt, dan vraag ik me af wat de verkoop prijs van epson aan de leverancier is.. die kan toch nooit ver boven de 600 liggen als ze er bij een winkel 750,- voor vragen (ex btw).
Maken ze dan nog wel winst :?
echt niet dat mijn oude brother hl1230 600 euro waard is :P

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 15 maart 2004 @ 12:54:
[...]

Kun je dit even uitleggen ? Of denk jij dat het BTW tarief 50% is ?
nee
ex btw kost ie 750 euro

je betaald btw over het hele bedrag
en vraagt het dus ook terug over het hele bedrag ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 12:56 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:33
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 12:55:
[...]

nee
ex btw kost ie 750 euro

je betaald btw over het hele bedrag
en vraagt het dus ook terug over het hele bedrag ;)
Daar had ik inderdaad niet bij stilgestaan. Maar is er niemand die wat licht kan schijnen op deze actie ? Voor dat geld kan ik wel wat mensen blij maken :)

-

Pagina: 1