Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit met twijfels over een mobiele telefoon...
Wat zijn jullie ervaringen met de 6600 of de 6820?
ik vind de dingen op 6600 wel mooi en handig en leuk tijd verdrijf.... alleen de battarij is snel op heb ik gehoord...
De 6820 vind ik makkelijk door het toetsenbord..maar jah toch weer te denken wat moet ik hier nou weer mee.... :D

Wie kan me helpen en wat zou jij kiezen?
En gan ou niet van gebruik de zoek functie enz... ik heb namelijk niet veel tijd...ik heb al wat gezocht...

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14

scorpie

Supra Addict

en je hebt de 6820 al besteld? :?

nokia 6820

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem besteld ja...morgen is hij binnen maar ik kan hem annuleren...Want ik zit te twijfelen...vind 6600 ook erg handig en leuk, snap je

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14

scorpie

Supra Addict

Niemand kan voor jou de beslissing nemen welke telefoon je moet kopen, je moet zelf de functies tegenover elkaar afwegen, dat kun je oa op nokia.com met de compare phones functie..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21

Pogostokje

* twiet *

De 6600 en de 6820 zijn hele verschillende toestellen. De 6820 is geen symbian, de 6600 wel. Als je tussen die modellen twijfelt dan heb je volgens mij echt geen idee wat het allemaal is. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
wil gewoon weten wat jullie zouden doen..
maar goed antwoorde krijg je hier nooit normaal... je kan hier net zo goed niets meer posten, altijd gebruik zoek functie enz...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 12:26:
maar goed antwoorde krijg je hier nooit normaal... je kan hier net zo goed niets meer posten, altijd gebruik zoek functie enz...
ach... niemand houd je tegen om niet meer te posten...
Niet meer dan logisch dat je zelf iets onderneemt.

Zoals ook al hierboevn is aangeven, de 6600 en 6820 zijn letterlijk 2 verschillende telefoons die je amper met elkaar kan vergelijken. De vraag is dus wat je precies zoekt en denkt te verwachten van de modellen.

39

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 12:26:
Volgens mij ken jij beter eerst de FAQ hier lezen, voordat je 2e identieke topics opent.

Scorperito heeft helemaal gelijk, het ligt aan jou wat jij met je mobiel wil doen.. Als je echt alleen maar gebeld wilt worden een veel smsen zou ik voor de 6820 gaan.

Als je je telefoon wil uitbreiden enzovoort zou ik voor de 6600 gaan, met symbian enz.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over beide telefoons is al genoeg info te vinden, we verwachten hier dat je zelf wat research doet voordat je een 'welke moet ik nemen?'-topic opent. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.