FPS

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-08 12:01
De afkorting weet ik wel maar hoe werkt zoiets nou. Waarvan hangt het af? Alleen van je videokaart? En maakt het uit of je spellen of low/medium/high speelt uit?
Kortom vertel mij er iets over

Trouwens ik heb nu net wat nieuwe dingen gekocht.

A7N8X-X Deluxe
AMD2800
2 x 256 DDR
Radeon 9600 XT

Heb ik hierbij nou veel of weinig FPS? en wat is beter meer of minder? K wil namelijk nog een TFT kopen of een mooie 21 inch.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:23

Pubbert

random gestoord

Als je de afkorting weet dan weet je toch wel een beetje wat het inhoud :? (wat doe je anders op zo'n forum?)

Gewoon het aantal beelden wat er per seconden via je monitor je ogen ingepompt word.

Als je HIGH detail aanzet, word alles wat detailleerder, en dus krijgt je videokaart en cpu het iets zwaarder, en zal het wat trager gaan.

Klein beetje nutteloos of vind je zelf van niet :? Hier is via de search of google veel meer over te vinden, en zeker over die TFT vraag van jouw.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Versteegrob, voer eerst eens wat vooronderzoek uit, en laat wat eigen inzet zien. Er zijn zowel hier op GoT als op www.google.com enkele prima topics / pagina's te vinden die glashelder uitleggen wat jij wil weten over FPS. Succes met zoeken en lezen :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.