Toon posts:

Remote desktop webbased, maar dan op NT

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai, ik was benieuwd of iemand mij kan vertellen of het mogelijk is, dat ik mijn pc bestuur vanaf mijn werkplek. Ik heb het met real VNC geprobeerd. Dat lukt op mijn werk niet want daar draait Windows NT4.00. Is er een ander mogelijkheid om dit toch voor elkaar te krijgen?

Het moet over Internet kunnen...

Alvast bedankt,

L.Jaarsveld

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 14:46

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

PcAnywhere al geprobeerd?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Remotely anywhere? Daemontools? Heb je zelf al wat gezocht? Er zijn ook vnc servers voor onder windows NT4 hoor.

offtopic:
groeten en bedanken hoeft hier op GoT niet

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

rammes

koekebakker 1e klas

dameware netsupport

Ik zou het doen!

Verwijderd

Topicstarter
even voor de duidelijkheid. Ik hoef geen server te draaien op de nt machine, maar ik wl met die NT machine op mijn server thuis komen...

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Er zijn ook vnc servers voor onder windows NT4 hoor.
Hij hoeft geen NT4 server maar een NT4 Client, Hij heeft niet aangegeven op welk besturings systeem de server draait.

Ik mis ook informatie waarom real VNC niet draait, wat geeft deze voor errors ??

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
mijn serever draait op winxp pro en de error is: java.net.noroutetohostexception: OPeration timed out

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
VNC op NT4 is geen enkel probleem.

Zoek het maar in je route of in je firewall.

Vanaf je werkplek PC moet je een route hebben naar het internet. Als je gebruik maakt van een proxy-server moet je de vnc poort vrijzetten in je proxy-server. Alleen een http-proxy in je browser is niet genoeg. Voor IIS moet je bv MS-Proxy Client installeren.

In de Firewall moet je poort 5900 vrijzetten richting internet.

[ Voor 5% gewijzigd door Li0nHeart op 15-03-2004 12:15 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik krijg nogal het idee dat je niet al teveel eigen research hebt gedaan om zelf nog meer van dat soort programma's te vinden. Bovendien is dit al vele malen besproken op GoT, dus met de GoT Search en Google denk ik dat je behoorlijk veel kunt vinden. Overigens horen topics over onderwerpen als deze in SA, niet in I&T.

Zie ook nog: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.