Toon posts:

Wanadoo-Cable in DELFT

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat er aan de hand is maar het komt bij meer mensen voor, msn kan niet connecte en veel pagina's gaan niet open hier in Delft, en alleen bij mensen met een Wanadoo-Cable.

Ik heb zelf cable-premium. Msn doet het al 3 dagen niet, en veel pagina's gaan ook niet open.

Heel erg frustrerend.

(ligt t misch aan dat de snelheid omhoog gaat? of dat nieuwe wanadoo-search?)

HELP

Verwijderd

casema's netwerk ligt weer eens in de prak. vrienden van me hebben er ook last van alleen die kunnen wel op msn... af en toe.

casema zegt dat ze het zo snel mogelijk gaan verhelpen ;)

/me is blij met Demon

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 14:16 ]

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:15

AMDFreak

Intel is zo..

Misschien dat ze bezig zijn om je snelheden te verhogen?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
wat voor modem heb je? ik zit ook in delft met premium en com21 modem, ik heb nooit ergens last van, als msn het niet doet komt dat doordat de router gecrasht is.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Verwijderd

msn heeft al een paar dagen kuren, dus zou best kunnen dat je geen verbinding krijgt.

En wanadoo die ook nog eens bezig is met de snelheden...

<offtopic>
Heeft iemand enig idee hoe het schema van de snelheidsverhogingen eruit ziet ? (lees : wanneer is Den Haag aan de beurt) ? :Y)
</offtopic>

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 17:20

Haaguit

HBZNPLT!

Ik heb er ook al een paar dagen last van met Premium (msn, hotmail, tweakers.net, suprnova, etc). News ging wel goed, alleen vanochtend kan ik ineens niet meer connecten. Ze zijn weer lekker bezig daar...

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik had gister iemand van Casema aan de lijn over dit probleem, want ik had het namelijk zelf ook, hij zei dat in de nacht van maandag op dinsdag alles zou worden opgelost, ik heb het thuis nog niet geprobeerd, zit nu op school, maar ik hoop dat ze alles weer hebben gefixxed :)

Verwijderd

Ik heb het probleem hier in Delft al vanaf zaterdag (!). Soms wel wat actie, maar sinds gisteravond nix meer. Ook een com21 modem.
Vandaag Casema gebeld, en die zeggen dat alle ip adressen die uitgedeeld worden en beginnen met 62 een probleem hebben.
Ze werken eraan .....

Verwijderd

16/03/2004 11:30 Internet storing Haaglanden (o.a. Wassenaar en een deel van Den Haag)
Op dit moment is er een internet storing in een deel van de Regio Haaglanden.

Indien u een IP-adres krijgt uit de reeks: 62.234.10.0 tot 62.234.36.255

Dan kunt u hierdoor tijdelijk geen webpagina's bezoeken of e-mail ophalen.

Onze technische dienst werkt aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.

Bron: Storingsoverzicht

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:11
Precies. Even Wanadoo bellen; die kunnen prima vertellen of/wat er voor storing is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.