Ik heb nu al een tijdje last van vage opstartproblemen. Mijn PC blijft voor het opstartscherm van WinXP hangen op een zwart beeldscherm. Als ik mijn pc uitzet en de stekker er uittrek doet ie het na een kwartiertje weer helemaal goed. Bovendien kan ie vaak bepaalde systeembestanden niet vinden. Doe ik de xp-installatiecd erin, dan vindt hij ze wel.
Als Windows dan eenmaal draait gaat het in het begin goed, maar na een paar minuten wordt ie trager, blijft ie echt hangen of willen bepaalde programma's niet meer starten. Ook programma's lopen op de raarste momenten vast. Filmpjes en mp3-tjes speelt hij schokkerig af.
Ik heb een Abit NF7-S mobo, een Athlon 2600+, 512MB 'noname' werkgeheugen en een Maxtor 80G harde schijf.
Kent iemand deze problemen en heeft hij of zij een oplossing?
Als Windows dan eenmaal draait gaat het in het begin goed, maar na een paar minuten wordt ie trager, blijft ie echt hangen of willen bepaalde programma's niet meer starten. Ook programma's lopen op de raarste momenten vast. Filmpjes en mp3-tjes speelt hij schokkerig af.
Ik heb een Abit NF7-S mobo, een Athlon 2600+, 512MB 'noname' werkgeheugen en een Maxtor 80G harde schijf.
Kent iemand deze problemen en heeft hij of zij een oplossing?