Toon posts:

Webserver Beveiligen (software?)

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

ik heb op GOT/gogle al gezocht, maar kan niet vinden wat ik zoek 8)7 ,
ik heb een webserver,
Windows 2000 Professional
Apache
PHP
Mysql

hoe kan ik hem goed beveiligen met software ofzo?
heeft iemand ervaring met software?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 14:07

André

Analytics dude

Ik heb wel ervaring met software, het bevalt me goed, ik kan eigenlijk niet meer zonder.

Wat zoek je trouwens: een firewall ofzo, waar denk je aan? Wat wil je beveiligen, en voor wie.

Waar heb je naar gezocht dan? Er zijn miljoenen dingen te vinden over het beveiligen van webservers.

[ Voor 32% gewijzigd door André op 15-03-2004 10:53 ]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08 14:55
"met software ofzo"

Misschien moet je eerst zelf eens gaan zoeken, ofzo

Je andere topics zijn ook best wel basic/zoekvragen allemaal.

[ Voor 36% gewijzigd door Arnout op 15-03-2004 10:55 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

bartboerendans - met de informatie die je nu geeft kunnen we wel zoveel kanten uit dat jij dat vast allemaal niet wil lezen ;)

Ik ga je topic dan ook sluiten - want eigenlijk geef je te weinig informatie, waardoor je veel te veel zaken over laat, bovendien staat je topic in het verkeerde forum, en kan ik niet echt zien wat je zelf al geprobeerd hebt.

Open gerust een nieuw topic (maar dan wel in Beveiliging & Virussen), maar geef dan tenminste aan:
  • Wat je precies bedoelt met beveiligen. Wil je de server zelf beveiligen via een firewall, of wil je gewoon weten wat 'common practice' is ?
  • Wat je zelf al gedaan en gezocht hier naar hebt en wat je plannen zijn tot nu toe?
  • Daar op aansluitend - wat je nu al gedaan hebt voor beveiliging (heb je bv. al een firewall draaien)?
  • Wat je grootste zorgen zijn met betrekking tot beveiliging
  • en in wat voor situatie we het over hebben
:)

Dit topic is gesloten.