Het probleem is als volgt: Ik heb een cisco 800 series router, deze configureer ik en als ik dan "sh ru typ laat hij ook de goede configuratie zien. Tot nu toe is alles nog ok, dus ik sla de configuratie op: "write mem", maar ook "copy run start" Dan zou je zeggen dat hij de configuratie opslaat, hij laat ook ine en melding zien dat de configuratie is opgeslagen. Dus ik typ "reload" hij gaat herstartten, als hij aan het opkomen is dan zegt hij decompressing image en vervolgens vraagt hij of ik de router wil configureren, dit wil ik niet want hij moet gewoon mijn opgeslagen configuratie oppakken maar dat doet hij niet!!! Hij gaat gewoon naar zijn standaard instellingen toe en hij heeft helemaal niks opgeslagen!!! Hoe zou ik dit probleem op kunnen lossen??
En WAT kon je allemaal vinden op google!!??
(vervelend he als iemand schreeuwt, volgende keer je verhaal iets meer getructureerd schrijven aub, nu heb ik eerst koffie nodig voordat ik het kan doorlezen
)
(vervelend he als iemand schreeuwt, volgende keer je verhaal iets meer getructureerd schrijven aub, nu heb ik eerst koffie nodig voordat ik het kan doorlezen
bekijk deze eens: Cisco Router veliest config na restart
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Dan kan deze dus dicht, volgende keer graag een iets minder irritante manier van posten !!!!
Dit topic is gesloten.
![]()