Toon posts:

[Excel 1997] automatische afdrukgrootte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

ik heb een excelblad dat ik graag op 1 pagina afgedrukt wil krijgen. Op zich geen probleem, echter ik wil ook graag dat de gehele breedte van de pagina wordt gebruikt.

Als ik de instellingen "aanpassen aan" bij pagina-instelling op 1 bij 0 zet, pakt hij wel de gehele breedte, maar nu worden er weer meerdere pagina's gebruikt.

Weet iemand hoe dit te doen?
Alvast bedankt,

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe bedoel je "gehele breedte" ?

Daarnaast is het voor mij niet mogelijk om 0 in te vullen (bij geen van de twee waardes).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Met gehele breedte bedoel ik dat excel de hele breedte van het a4 blad moet gebruiken.

Sorry, in plaats van 0 moet je niks invullen.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 09:58:
Met gehele breedte bedoel ik dat excel de hele breedte van het a4 blad moet gebruiken.

Sorry, in plaats van 0 moet je niks invullen.
Dan moet je je marges aanpassen. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
Is er geen makkelijker manier?
Anders moet ik 20 bladen langsgaan :(

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In de tussentijd had je dat allang gedaan ;)
Je kan het automatiseren middels een macro (VBA). Ik weet alleen niet in hoeverre je daarin thuis bent.

Verwijderd

Topicstarter
Tegen de tijd dat ik wat in VBA heb gedaan, kan ik het al handmatig klaar hebben.
:)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Bedenk dat een gemiddelde printer niet het hele blad vol kan printen, er zal altijd een marge aan de randen blijven.

Los daarvan lijkt 1 bij 1 me logischer dan 1 bij " " :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1