Toon posts:

Printer onderhoud

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier een HP Laserjet 4050 tn staan en deze geeft een melding dat er onderhoud nodig is. Dit wordt weergegeven op het lcd scherm van de printer zelf.

Heeft iemand enig idee hoe deze melding weggehaald kan worden. Ik heb al door de menu's van de printer gebladerd maar het is niet gelukt.

Ook heb ik door middel van het browsen naar zijn ip op de configuratiepagina gekeken maar hier heb ik ook niks gevonden.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit lijkt me iets met de printer te maken hebben, en niet met de software --> Overige Hardware

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry voor dit 8)7

Ik wist niet zeker of het een software of hardware probleem was. Aangezien deze instelling volgens mij in de software aangepast moet worden...Maar ja, als ik alles had geweten had ik hier niet lopen posten :)

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 10:29

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Je zou een maintenance kunnen uitvoeren :?

Oppakrolletjes, Fuser en drum vervangen.

Anders staat het geloof ik ergens in het menu als ik me niet vergis (Reset maintenance count oid). Zowieso moet je in het maintenance menu kunnen komen door een combinatie van toetsen te gebruiken bij het aanzetten van de printer. Welke dat zijn weet ik niet precies uit mijn hoofd :P

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
WHiZZi schreef op 15 maart 2004 @ 14:46:
Je zou een maintenance kunnen uitvoeren :?

Oppakrolletjes, Fuser en drum vervangen.

Anders staat het geloof ik ergens in het menu als ik me niet vergis (Reset maintenance count oid). Zowieso moet je in het maintenance menu kunnen komen door een combinatie van toetsen te gebruiken bij het aanzetten van de printer. Welke dat zijn weet ik niet precies uit mijn hoofd :P
Ik wil juist geen maintenance uitvoeren.. Ik weet wel dat je het in het "standaard" menu van de printer niet kan wijzigen. Misschien inderdaad in het maintenance menu maar ja.... Hoe kom je daar...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 08:08 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De eerste hit bij Google geeft dit resultaat.

Zoekgegeven Maintenance Menu HP 4050. Goh, dat was héél erg moeilijk te vinden binnen 2 seconden.

En vooruit dan maar:
HP 4000/4050/4100/5000 Printers:

Turn the printer off
Hold down the left side of the ITEM and VALUE +/- keys, turn the printer on and wait until RESET MAINTENANCE COUNT is displayed and then release the keys
En ik heb géén HP 4050 trouwens. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Guardian Angel op 16-03-2004 08:36 ]

ARME AOW’er

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 19:30

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

En nu is het behalve op Google, ook te vinden op GoT :) Best handig :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet zo dat ik niet aan het zoeken was. Ik wist alleen niet dat ik in het Maintenance menu moest kijken.

Ik had het zelf ook al gevonden maar in ieder geval bedankt jongens..
Pagina: 1