Toon posts:

Steeds e-mail: 'Error processing messages' *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg de volgende melding elke minuut per mail weet iemand misschien waar dat ik hierover info kunne vinden???
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: Error processing messages

The following error occured while processing XXXXXEST.AA :
+H+ not found in first line of file XXXXXEST.AA.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zou iemand mijn hieover info kunne geven??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
Misschien is het handig als jij begint met wat meer informatie te geven, bijvoorbeeld wáár je dit krijgt. Dus welk programma, wat je doet, sinds wanneer dit is.

En je zou even op je computer kunnen zoeken of je een bestand kan vinden met de naam 'XXXXXEST.AA' :)

The devil is in the details.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

December schreef op 15 maart 2004 @ 09:46:
Misschien is het handig als jij begint met wat meer informatie te geven, bijvoorbeeld wáár je dit krijgt. Dus welk programma, wat je doet, sinds wanneer dit is.
^^ en wat de headers van dit mailtje zeggen.

Check natuurlijk ook of je ergens mee bent besmet en nu zelf mail aan het versturen bent.

offtopic:
Ik pas je topictitel wat aan, een vraagteken is zat om aan te geven dat het een vraag is, verder maak ik het wat duidelijker :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)