Toon posts:

Software voor VB.net

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje wil Visual Basics.net gaan leren maar welke software heb ik daar ook al weer voor nodig, |:(, ik kan niet op de naam hoervan komen.

Grdz Re-vengE

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:55

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Het .Net Framework 1.1 SDK (gratis te downloaden vanaf Microsoft); verder is een goede IDE ook wel handig.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Re-vengE, welkom op GoT :)

Dit is een vraag die prima is te beantwoorden door zelf even te zoeken. [google=Visual Basic.net] of op 'VB' geeft meteen als eerste hit http://msdn.microsoft.com/vbasic/ waar een How to Buy link staat :)

Hoewel jij een typefout maakt; er zit geen s in Basic, maar dat is meteen duidelijk als je ergens rondkijkt naar vb of vb.net

Anyway, je wilt dus Visual Studio .NET gaan kopen. Neem wel een studentenversie als je broertje daar gebruik van kan maken, scheelt weer een hoop geld ;)

Maar omdat het toch de bedoeling is om vragen eerst zelf proberen op te lossen, sluit ik dit topic :)

Edit:
whehe, de SDK: dat is waar. Ik zou toch voor iets als vstudio gaan voor een beginner. Overigens staan er in Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 26-01* een paar boeken genoemd om VB of VB.net te leren :)

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 15-03-2004 10:06 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.