Toon posts:

[email] fout ingevult...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo: ik heb me nunet geregistreerd op tweakers.net maar ik heb me een verkeerd emailadres ingevult |:( namelijk m_v_d_boomen@home.nl wat dus m_v_d_boomen@hotmail.com moest zijn (zelfde als op dit profiel). Zou iemand me dat adres ff kunnen wijzigen in het profiel op tweakers? Kep geen zin in een andere gebruikersnaam.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
Ik heb jouw mailadres veranderd en een nieuwe wachtwoord toegestuurd. je hebt nu dezelfde gebruikersnaam als op het forum :)

Verwijderd

Topicstarter
Teckna schreef op 15 maart 2004 @ 09:14:
Ik heb jouw mailadres veranderd en een nieuwe wachtwoord toegestuurd. je hebt nu dezelfde gebruikersnaam als op het forum :)
danke U _/-\o_

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Prutser :P

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:21

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Lichtelijk off-topic:
Sinds wanneer kunnen hotmail-adressen gebruikt worden om te registreren :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat kon tot vorig jaar ergens. Als je goed leest dat zie dat hij zich geregistreerd heeft met een @Home-mailadres en gebruik wilt maken van een Hotmail-adres. Dat kan je zelf ook wijzigen: http://www.tweakers.net/my.tnet/?Action=Profile

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:21

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Robin Vreuls schreef op 15 maart 2004 @ 09:39:
Dat kon tot vorig jaar ergens.
Het was meer een retorische vraag hoor :P
Als je goed leest dat zie dat hij zich geregistreerd heeft met een @Home-mailadres en gebruik wilt maken van een Hotmail-adres. Dat kan je zelf ook wijzigen: http://www.tweakers.net/my.tnet/?Action=Profile
Ik las ook dat hij daarbij een foutje had gemaakt en @hotmail.com op had willen geven.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mr. Liu schreef op 15 maart 2004 @ 09:42:
Ik las ook dat hij daarbij een foutje had gemaakt en @hotmail.com op had willen geven.
Tsja, vreselijk he, die service van ons om dat met de hand dus te verbeteren.
Ik kan zien dat hij zich hier op GoT ook heeft gergistreerd via een ander emailadres, en nu ook dat hotmail.com adres gebruikt. dus ik denk dat we wel aan kunnen nemen dat KoeNijn geen rotzooi uit gaat halen.

En dat laatste is precies de reden waarom we zijn overgegaan tot het bannen van zowat elke gratis email-provider known to men.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
moto-moi schreef op 15 maart 2004 @ 10:08:
[...]

Tsja, vreselijk he, die service van ons om dat met de hand dus te verbeteren.
Ik kan zien dat hij zich hier op GoT ook heeft gergistreerd via een ander emailadres, en nu ook dat hotmail.com adres gebruikt. dus ik denk dat we wel aan kunnen nemen dat KoeNijn geen rotzooi uit gaat halen.
Sorry heren ik wist niet dat hotmail was gebant ;) Was gewoon een stomme typfout mn @home adres lijkt trouwens veel op mn hotmail :P Maar ik beloof plechtig dat ik geen misbruik zal maken van mijn hotmailaccount blabla sapsap enzo ;)

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 17:18 ]

• Harm
  • Niet online
Nope, je hebt er nu breesir (apending) hotmail.com staan. Wil je die houden of zal ik hem aanpassen?

Verwijderd

zou je 'em misschien willen aanpassen?
Want als ik m'n key nog een keer wil laten versturen naar breesir (apending) hotmail.com krijg ik een foutmelding ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 19:23 ]

Verwijderd

anybody? :'(

• Harm
  • Niet online
Rustig :P . Maar dan maak ik er dat highwoodman (a) sekswoordenboek.nl geval van :) .

[edit]
Done en je hebt op dat adres ook een nieuw password gekregen.

[ Voor 31% gewijzigd door Harm op 15-03-2004 21:57 . Reden: BTW ]

Pagina: 1