20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
(En React moet weten welk topic je wil beadminnen omdat hij dan pas kan kijken of je er wel of niet de rechten voor hebt)
[ Voor 47% gewijzigd door m-m op 15-03-2004 09:25 ]
Maar deze foutmelding is totaal logisch
Een topicid moet aan 3 dingen voldoen:
• het moet boven de 0 zijn,
• het moet onder (grofweg) de 4 miljard liggen
• een geheel getal zijn
• het topic moet bestaan
En aan alle 4 de punten voldoet deze aanroep niet, dus dan krijg je een melding. Dat is geen bug, en sowieso heeft crisp helemaal niets met deze foutmelding te maken, hij maakt alleen maar alles eromheen, de foutmelding zelf komt van React.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
k zie
http://gathering.tweakers.net/forum/frontend_admin/888294 --> ik kan zelfs op new topic klikken
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Ik wilde het net zeggen...Mr. Liu schreef op 15 maart 2004 @ 09:24:
Fascinerend
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Al het aan geen van de vier punten voldoet, is het topic dus kleiner dan 0 en groter dan 4.000.000.000, lijkt me een beetje moeilijkmoto-moi schreef op 15 maart 2004 @ 09:50:
m-m , eh ja.. dat klopt
Maar deze foutmelding is totaal logisch
Een topicid moet aan 3 dingen voldoen:
• het moet boven de 0 zijn,
• het moet onder (grofweg) de 4 miljard liggen
• een geheel getal zijn
• het topic moet bestaan
En aan alle 4 de punten voldoet deze aanroep niet, dus dan krijg je een melding. Dat is geen bug, en sowieso heeft crisp helemaal niets met deze foutmelding te maken, hij maakt alleen maar alles eromheen, de foutmelding zelf komt van React.
Bezoek eens een willekeurige pagina
je begrijpt dondersgoed wat ie bedoeldEdwinG schreef op 15 maart 2004 @ 14:02:
[...]
Al het aan geen van de vier punten voldoet, is het topic dus kleiner dan 0 en groter dan 4.000.000.000, lijkt me een beetje moeilijk
Abonneeforum >> React Bugs en Featurerequests dus.
Je houdt van me he chem?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()