Toon posts:

games onder xp

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een spel dat voor windows 95 is bedoeld, alleen ik draai onder windows 2000 hoe kan ik dit oplossen, want 2000 zegt dat de windows NT versie niet vinden

bvd voor u antwoord

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-03 22:58
Je kan in dos opstarten, meeste spellen van win95 draaien nog wel in dos.

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 10:57
Mischien moet je je topic zelf maar eens doorlezen, want ik begrijp er niet veel van. Ook snap ik niet welke os je nou gebruikt? 2000 of xp

* Tarzan kijkt naar titel) :9

..:: ::..

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Waarom zet je in je titel dan xp, terwijl je het over Windows 2000 hebt :? Anyway, Windows 2000 heeft geen compatability optie voor programma's en games zoals XP, dus je zal die game gewoon niet op Windows 2000 kunnen spelen. De 'dos' die in Windows 2000 zit is niet echt compatible met Win95-zaken, omdat het NT 5.0 is, niet een Windows 95 systeem. Heel misschien dat je hem in dos aan de praat krijgt, maar ik geef je weinig kans. Jammer maar helaas :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Welk spel gaat het om?
Gebruikt het spel Dos, DirectX of OpenGL etc?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Neem even Oude DOS, 95, 98(se), Me games in combinatie met WindowsXP door, en als je er niet uitkomt kan je een nieuw topic starten in Spielerij - Problemen & Vragen.

Vermeld dan wel wat je gebruikt (welk OS en spel), wat al hebt gedaan en wat er precies niet lukt, want deze vraag is zo algemeen dat niemand er echt een antwoord op kan geven. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.