[XP] Sluit/meld traag af

Pagina: 1
Acties:

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 19:00

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Bij mijn pc duurt het ongeveer een 5 min soms langer voordat deze eindelijk afsluit.
Specs staan bij signature. De programma's die in de taakbalk zijn zijn standaard progs. => logitech i-touch + muis soft, Norton antivirus 2004, hp software, deamon tools en nog wat kleine progs.

Ik heb met ad-aware alle spyware verwijdert.
TuneUp Utils staat er op, register ermee schoongemaakt en HD ook.
Norton Utils staat er op ook register mee schoongemaakt en alle schijven met speeddisk gedefragmenteert.

TuneUp geeft aan met checkup van recources dat explorer erg veel geheugen in neemt en cApp ook en verder geen dingen en verder start de pc ook weinig dingen op die ik kan verwijderen.

Zou het misschien zo kunnen zijn omdat ik een Sata schijf er in heb naast een IDE ? (sata = C en E schijf en ide is D / D is opslag en E is spellen) of dat windhoos er niet echt mee op kan schieten want ik weet het niet meer.
Running out of options :P

Nu zullen sommige mensen misschien denken je doet de pc uit en je loopt er bij weg dus heb je geen last van dat trage afsluiten maar #1 ik kan er gewoon niet over :P en #2 we zitten met meerdere personen achter de pc en als je dan afmeld dan duurt het weer zo pokke lang.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:06

XyS

0.o.O

ik heb dat ook
aleen als ik 2 x afsluiten druk met een pauze ertussen van 20 seconden dan sluit hij wel af(op me toetsebord zit zon knoppie)

ik weet ook waar het door komt,namelijk door ad-watch

als je dat ook hebt probeer dan eens eerst dat af te sluiten en dan heel windows,
werk bij mij

[ Voor 21% gewijzigd door XyS op 15-03-2004 08:45 ]

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
en 2x afsluiten werkt ook niet want soms denk ik van heb ik um nou afgesloten doe ik nog een keer afsluiten en dan gebeurt er nog niks.
ad watch uhm nee heb ik niet geloof ik ik start zo nu en dan ad-aware eens om te checken.

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:36
Tjeck je logitec keyboard software. mijn broertje had dit ook. En loste het op door te verwijderen en daarna nieuwe versie te installeren

Verwijderd

Dit komt door je logitech software. Uninstal maar eens en jezal merken dat het opgelost is!

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Whoei ok....

Ben benieuwd, zodra ik thuis kom zal ik het proberen :)

In deze richting had ik het eik niet echt gezocht (8>
_/-\o_

*staat zelfs op de logitech website komt Xi nu achter 8)7 en met de nieuwste software is het idd weg

[ Voor 29% gewijzigd door Fed-Ex op 15-03-2004 09:12 ]

Verwijderd

videodok schreef op 15 maart 2004 @ 08:59:
Tjeck je logitec keyboard software. mijn broertje had dit ook. En loste het op door te verwijderen en daarna nieuwe versie te installeren
Dit is een hele goede tip, bij mij op het werk wordt die driver niet meer geinstalleerd, deze veroorzaak bij veel computers problemen.
Pagina: 1