Hey,
Ik heb thuis een mailscriptje gemaakt, die het een en ander aan informatie ophaalt uit een formulier met POST en deze vervolgens moet verzenden.
De code:
Nu is het zo dat er geen error oid verschijnt, maar de mail komt niet aan.
Ik ben er ondertussen wel achter dat het script gewoon werkt, aangezien ik hem op mijn stage heb getest en daar werkt ie gewoon.
Echter thuis gebeurt er niets. Ik heb de pagina draaien op een server waarom iis is geinstalleerd en de smtp draait.
moet ik nog iets doorverwijzen in mijn router ofzo ?
iemand enig id waar het aan kan liggen ?
ik heb overigens ook het doorsturen in de properties van de virtuele smtp al ingesteld op "all except the list below"
Ik ben benieuwd.
Alvast bedankt !
Ik heb thuis een mailscriptje gemaakt, die het een en ander aan informatie ophaalt uit een formulier met POST en deze vervolgens moet verzenden.
De code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| $ontvanger = "mijnmail@hotmail.com"; $verzender = "From:'".$_POST["email"]."'"; $returnmail = "-fmijnmail@hotmail.com"; $onderwerp = "Account aanvraag website"; $inhoud = "Graag de volgende gegevens toevoegen: Naam: $_POST[voornaam] $_POST[achternaam] E-mail: $_POST[email] Inlognaam: $_POST[loginnaam] Password: $_POST[password] Reden: $_POST[reden]"; mail($ontvanger, $onderwerp, $inhoud, $verzender, $returnmail); |
Nu is het zo dat er geen error oid verschijnt, maar de mail komt niet aan.
Ik ben er ondertussen wel achter dat het script gewoon werkt, aangezien ik hem op mijn stage heb getest en daar werkt ie gewoon.
Echter thuis gebeurt er niets. Ik heb de pagina draaien op een server waarom iis is geinstalleerd en de smtp draait.
moet ik nog iets doorverwijzen in mijn router ofzo ?
iemand enig id waar het aan kan liggen ?
ik heb overigens ook het doorsturen in de properties van de virtuele smtp al ingesteld op "all except the list below"
Ik ben benieuwd.
Alvast bedankt !