Toon posts:

[Demon] Uploadverhogen en Prijsverlaging

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Verdere mededeling naar aanleiding van eerder aangekondigde snelheidsupgrades

In eerdere berichten is een planning voor de upgrades bekendgemaakt. Dit bericht dient ter bevestiging van die planning. De upgrades van lijnen die via Versatel en BaByXL zijn aangesloten zijn inmiddels uitgevoerd. Voor de overige klanten die in aanmerking komen voor de upgrade geldt het volgende:

Demon begint op 15 maart met de uitvoering van de upgrades en streeft ernaar deze op 31 maart afgerond te hebben.

Huidige snelheid Nieuwe snelheid* Prijs per maand
512 / 256 1024 / 512 EUR 39
1024 / 512 2048 / 1024 EUR 55
2048 / 512 8192 / 1024 EUR 65
2-8Mb / 512 8192 / 1024 EUR 65**

* Voorwaarde daarbij is dat de verhoogde snelheid op de locatie van de klant leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk blijkt zal het maandtarief worden aangepast naar het verlaagde actuele tarief voor de bestaande snelheid.

** Klanten die reeds aangesloten zijn op de 2-8Mbps/512Kbps snelheid zullen een verhoging van de uploadsnelheid ontvangen naar 1024Kbps (unlimited) en zullen met ingang van de eerste maandtermijn na de upgrade de nieuwe prijs van EUR 65 betalen voor de dienst.

De uploadsnelheid 1024 is niet gegarandeerd en kan liggen tussen 512 en 1024Kbps. Welke snelheid gehaald wordt is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, gebruikte apparatuur (modem) en de overboeking. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid.

Voorwaarden gesteld in eerdere berichten blijven van toepassing.

U wordt per e-mail aan het adres postmaster@systeemnaam.demon.nl op de hoogte gesteld voordat uw lijn geupgrade wordt. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:50

ErA

Mischien ben ik niet heel slim maar was dit niet reeds 1,5 jaar bekend? Of is deze datum net gepubliceerd?

• Lautie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10-2023
Zoals je kunt lezen zijn Versatel en BabyXL klaar met upgraden van de lijnen, daarintegen gaat Bbned pas vanaf 15 maart beginnen met het upgraden van de lijnen. Dus een half jaar later dan dat ze het gepland hadden.

Bron persbericht: http://www.demon.nl/produ...lexpress/statementnw.html

Vader van Tobias en Ylana \o/

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 15:02
Euh, er is toch een 'ervaringen met demon dsl'-topic?

Beetje sneu om gewoon de mail te copy-pasten in een nieuw topic, zonder ook maar iets toe te voegen.... en dat terwijl dit er al heel lang staat.

Punctuality is the politeness of kings

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 09:22

Padvinder

doet z'n best

Ik ben benieuwd... ik hoop dat het snel gaat komen!

Ik zit namelijk al heeeeeeeel lang te wachten op die verhoging. Waarom al in september 2003 bekendmaken en pas in maart 2004 uitvoeren? Beetje blijmaken met een dode mus imho :|

Edit:
Beetje loze topicstart idd...

Alt-S werkt weer \o/ :)

[ Voor 15% gewijzigd door Padvinder op 15-03-2004 09:53 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd

Klopt het staat daar ook, maar er worden ook over andere zaken van demon gepraat daar ik volg dat topic ook een beetje maar vindt hem een beetje onoverzichtelijk als je wilt zien of er al mensen een upgrade gehad hebben..

of dit topic kan blijven bestaan is natuurlijk aan de moderators ;)

Ik wacht ook al een hele tijd op een verdubbeling van mijn abbo heb nu nog de 1024/512 voor 55 euro, en ben benieuwd of het nu bijna gaat gebeuren 8)
nog geen mailtje gehad erover

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik snap alleen niet of ze vanaf vandaag gaan verhogen, of dat de werkzaamheden eind maart zijn afgerond en dan alle locaties tegelijkertijd de verhoging krijgen... is namelijk niet echt duidelijk te halen uit het persbericht.

Verwijderd

zoals ik erop uitmaak uit het bericht starten ze op 15 maart en dan denk ik dat ze het stapsgewijs doen en streven ernaar 31 maart klaar te zijn, denk alleen niet helemaal dat ze dat redden 31 maart en ze over die datum heen zullen gaan
Nuja we zullen wel zien ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35
n00bs schreef op 15 maart 2004 @ 11:05:
Ik snap alleen niet of ze vanaf vandaag gaan verhogen, of dat de werkzaamheden eind maart zijn afgerond en dan alle locaties tegelijkertijd de verhoging krijgen... is namelijk niet echt duidelijk te halen uit het persbericht.
Wat valt er niet te snappen aan 'Demon begint op 15 maart met de uitvoering van de upgrades' :?
Daar stond toch duidelijk dat ze op 15 maart beginnen met upgraden?

The devil is in the details.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Als ze 15 maart beginnen met upgraden betekend dit niet per definitie dat de klant gelijk zijn ophoging heeft ;)

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:00
Ik heb Demon via BBned en aangevraagd na september 2003,
maar die upgrade heb ik al sinds januari ofzo.
Dus 2048/1024 voor 55 euro.

Blijkbaar heeft nog niet iedereen de upgrade gehad? :?

[ Voor 9% gewijzigd door FlowDesign op 15-03-2004 12:37 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

Verwijderd

n00bs schreef op 15 maart 2004 @ 12:33:
Als ze 15 maart beginnen met upgraden betekend dit niet per definitie dat de klant gelijk zijn ophoging heeft ;)
Die upgrades gaan via een geautomatiseerd script, dat de klantprofielen update, in het profiel staat o.a. de lijnsnelheid van de gebruiker. Demon heeft een aantal duizenden klanten en dat script heeft een paar seconden per klant nodig geloof ik, daarom beginnen ze op 15 maart en denken ze op 31 maart klaar te zijn. Maar het is maar wat je onder klaar verstaat, als het net zoals bij Cistron gaat (veel mensen met verminkte profielen en dus geen internet) gaat het nog wel effe duren. Maar ik heb goede hoop! :p

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit past denk ik toch prima in het 'grote' Demon-topic, waar het overigens al te vinden was. Het nut van een nieuw draadje speciaal hier voor zie ik niet echt in ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.