Na een vervelende crash afgelopen vrijdag ben ik me pc opnieuw aan het installeren. Keurig netjes alles geinstalleerd en alles deed het goed, totdat mijn pc vastliep en opnieuw moest opstarten.
Tijdens de schijf controle heeft hij een hoop dingen veranderd aan me driver bestand, hierdoor kan ik nu geen cdroms spelers (ik heb 3 in me pc zitten), me webcam en me geluidskaart niet vinden. Bij device manager staat de volgende error
1. Driver gedownload van internet en die geinstalleerd (bij de cdrom spelers zegt hij dat hij MSCDEX.exe niet kan vinden)
2. alles verwijderd uit device manager en via add hardware weer toegevoegd. Dan doet mijn asus cdrom het wel en de rest blijft met dezelfde error. Nadat ik opnieuw opgestart heb doet me asus cdrom het weer niet.
Ik weet niet wat ik nu moet doen, misschien dat jullie mij kunnen helpen
Tijdens de schijf controle heeft hij een hoop dingen veranderd aan me driver bestand, hierdoor kan ik nu geen cdroms spelers (ik heb 3 in me pc zitten), me webcam en me geluidskaart niet vinden. Bij device manager staat de volgende error
De volgende dingen heb ik geprobeerd:Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
1. Driver gedownload van internet en die geinstalleerd (bij de cdrom spelers zegt hij dat hij MSCDEX.exe niet kan vinden)
2. alles verwijderd uit device manager en via add hardware weer toegevoegd. Dan doet mijn asus cdrom het wel en de rest blijft met dezelfde error. Nadat ik opnieuw opgestart heb doet me asus cdrom het weer niet.
Ik weet niet wat ik nu moet doen, misschien dat jullie mij kunnen helpen
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt