Specs:
AMD XP2000+
Ati 9700 pro (met s-video-out) stuurprogramma 6.14.10.6396
Windows XP
Ik wil dus mijn tv-out aansluiten op me tv om daar films op te kijken.
Dat was me voorheen wel gelukt. Daarna na een tijd weer geprobeerd en hij gaf geen beeld meer op me tv.
Nu ik een nieuwe tv heb (een nieuwe panasonic breedbeeld) wilde ik het weer proberen, maar zonder succes.
Ik kan wel de tv aanschakelen in de instellingen van beeldscherm (op me pc), maar
dat kan ik ook wanneer de tv helemaal niet aangesloten is.
De tv is gloedje nieuw en heb het op alle aansluitingen geprobeerd (1x s-video in voorkant tv en 3x op scart aansluiting met blokje).
Kan het zomaar zijn dat me tv-out stuk is op me videokaart (hoe kan ik het testen dat me video-out stuk is?)
Kan het aan de driver liggen.
Wat kan ik nog meer proberen?
AMD XP2000+
Ati 9700 pro (met s-video-out) stuurprogramma 6.14.10.6396
Windows XP
Ik wil dus mijn tv-out aansluiten op me tv om daar films op te kijken.
Dat was me voorheen wel gelukt. Daarna na een tijd weer geprobeerd en hij gaf geen beeld meer op me tv.
Nu ik een nieuwe tv heb (een nieuwe panasonic breedbeeld) wilde ik het weer proberen, maar zonder succes.
Ik kan wel de tv aanschakelen in de instellingen van beeldscherm (op me pc), maar
dat kan ik ook wanneer de tv helemaal niet aangesloten is.
De tv is gloedje nieuw en heb het op alle aansluitingen geprobeerd (1x s-video in voorkant tv en 3x op scart aansluiting met blokje).
Kan het zomaar zijn dat me tv-out stuk is op me videokaart (hoe kan ik het testen dat me video-out stuk is?)
Kan het aan de driver liggen.
Wat kan ik nog meer proberen?
The "real" Champ will always be The Champ