Toon posts:

hoe isdn installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een isdn adapter (e-tech :r)
heb hem geinstalleerd
ik gebruik win me
maar telkens als ik een verbinding wil maken
gaat ie zoeken naar een modem, die ik dus niet heb. ik heb een netwerkadapter.
hou heb ik nog een andere pc met isdn, en daarop is een WAN MINIPORT ADAPTER geinstalleerd bij 'netwerk'
hoe kan ik zo'n wan miniport adapter installeren, en wat moet ik nog meer instellen zodat mijn isdn ding het doet?

• Compacto
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 06:49
Een ISDN kaart is een soort netwerkadapter. Om ermee in te kunnen bellen moet windows hem als modem kunnen gebruiken. Hiervoor is die miniport. Deze hoort op de driver CD van de ISDN kaart te staan.

Verwijderd

Topicstarter
dat is dus het probleem, ik ken die miniport niet vinden en kan hem dus niet installeren

• Compacto
Kijk eens op de website van de fabrikant(als ze die hebben..), wellicht staat daar iets. ISDN installeties geven vaak problemen, ook vaak bij oude KPN kaarten :r

Verwijderd

Topicstarter
maar je moet toch gewoon in windhoos zoiets kunnen toevoegen/installeren? hij heeft gewerkt(voor de format c::)) en ik heb toen ook niks van internet ofzo erop gezet(nah ja, ik niet, de pcboer)

• Compacto
Bij de meeste (goede) kaarten zet de installatie van de kaart alles al goed. Schijnbaar die van jouw niet :(
Kijk even goed die CD-ROM na voor proggies, of wellicht een readme die helpt

Verwijderd

pcboer heeft dit mischien wel gedaan, maar dat weet jij niet. heb zelf ook dat werk gedaan en de drivers die op een systeem gezet werden waren ook lang niet altijd de drivers die de klant kreeg

• Compacto
Vruchtvlees, dat is zeker waar, ik kan dat bevestigen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook de nieuwste drivers neergehaald, maar daar zit ook niks xtras bij.
kan ik niet gewoon de miniport van die andere isdn ding gebruiken?(dat is zo'n eicon diva van kpn:r)

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:48
Ik heb sinds deze week ook de NetcardII van KPN en ik moet zeggen dat het een klasse ISDN adapter is! Ik kan er zelfs mee Girotellen zodat ik mijn analoge E-Tech externe modem kon dumpen.

Het is inderdaad de Eicon Diva en die staat als erg goed bekend naar ik heb vernomen.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Haal ff hier: http://www.e-tech.nu/support/isdn_files/downloads.htm de laatste drivers voor WinMe neer. Er zijn reeds de nodige topics mbt deze ISDN adapter geweest. Gebruik search ff.
Pagina: 1