Maxtor ntfs crasht door dvdshrink ?

Pagina: 1
Acties:

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 08:16
Hey,

Ik was een DVD aan het tippen toen ik ineens een bsod kreeg,
het ging om ntfs.sys .. ik ging vrolijk rebooten en sindsdien krijg ik me pc niet meer aan de praat.

Kep nu een 2e hd met een win2k besturingssys erin zodat ik toch nog wat met me computer kan doen ..

Volgens dit systeem is mijn D: Unformatted .. dit is al de 2e keer dat ik gefuck heb met me ntfs - partitie tabellen .. zou er een bepaalde reden voor kunnen wezen dat me skijven steeds crashen ?

PVoutput

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Als je bijvoorbeeld oude drivers installeert kan je ook dit soort zaken krijgen.
Maar er zijn zoveel mogelijkheden, dat is nu juist het probleem.
Je zou met Google eens kunnen zoeken of er meer mensen met DVDShrink dit probleem hebben. Zo niet, dan kan je concluderen dat je probleem ergens anders in zit (drivers/windows/instellingen/overclocken/beetje-defect-hdd).

Senile! Senile Oekaki

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-03 23:09
Drivers, Kabels, Voeding, misschien de harde schijf zelf wel die niet goed meer is. In principe lijkt het me niet dat DVD shrink zelf dit probleem veroorzaakt maar meer de read/writes die het progsel genereert. Denk dat je met bijv emule dezelfde problemen zou krijgen.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 15:41
KaMiKaZe schreef op 15 maart 2004 @ 16:05:
Drivers, Kabels, Voeding, misschien de harde schijf zelf wel die niet goed meer is. In principe lijkt het me niet dat DVD shrink zelf dit probleem veroorzaakt maar meer de read/writes die het progsel genereert. Denk dat je met bijv emule dezelfde problemen zou krijgen.
waarom zou dvdshrink dit niet kunne veroorzaken. dr was toen toch ook iets met nero 6 waardoor je je hd naar de klote kon helpen ??

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-03 23:09
DaNiEl KuNsT schreef op 15 maart 2004 @ 17:35:
[...]

waarom zou dvdshrink dit niet kunne veroorzaken. dr was toen toch ook iets met nero 6 waardoor je je hd naar de klote kon helpen ??
In nero zat een bug die de schijf leeghaalde (indien in de c root geinstalleerd en als je nero deinstalleerde). Dat is wat anders dan de partitietabel verneuken.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 08:16
nou
ik weet niet wat het was .. kep ook diverse buitenlandse fora geprobeerd..

alles opnieuw er maar op
getdataback4ntfs deed weinig voor me,

PVoutput

Pagina: 1