Ok het volgende ik wil dus vanaf een externe bron video op gaan nemen op me pc.
goed mooie ati kaart en die zou dit moeten kunnen.
Breakout boxje die erbij zit dat paarse geval aangesloten video camera erop ingeplugt. via de ati mulimedia menu balk video in gestart.
wizard gevolgt ik kom in het eind venster zet men camera op spelen en wel ja ik krijg een heel mooi beeld te zien alleen geen geluid.
Ik weer achter me pc gekropen zie ik dat er nog een jack plug aan me kabelboom van de videokaart zit, handleiding na gekeken en als ik hem goed snap dan moet deze aangesloten worden op de line in van je geluidskaart.
Hoppa plug hem in me soundblaster 1024 live maar helemaal niks, even gekeken of het kanaal niet stond gemute, niet het geval.
Alle stekkertjes na gelopen zitten er naar mijn idee goed in.
video Camera zit op aangesloten op het paarse blokje wat de ati kaart zit.
Paarse blokje zit op de aangewezen stekker van me videokaart (kan maar op 1).
zwarte jack plug van me videokaart die zit op de line in van me geluidskaart.
Dan hou ik alleen de 2 tulp en s-video out aansluitingen nog over.
Ik de wizzard nog eens gestart maar ik krijg er geen geluid uit. Heb got 2 dagen lopen teisteren met zoek pogingen niks gevonden, ati manual na gekeken ook niks in gevonden, site van ait ook no luck.
Dus wie heeft er hier ook een ati radeon 9600 aiw pro en kan dus wel geluid capturen via de breakout box?
goed mooie ati kaart en die zou dit moeten kunnen.
Breakout boxje die erbij zit dat paarse geval aangesloten video camera erop ingeplugt. via de ati mulimedia menu balk video in gestart.
wizard gevolgt ik kom in het eind venster zet men camera op spelen en wel ja ik krijg een heel mooi beeld te zien alleen geen geluid.
Ik weer achter me pc gekropen zie ik dat er nog een jack plug aan me kabelboom van de videokaart zit, handleiding na gekeken en als ik hem goed snap dan moet deze aangesloten worden op de line in van je geluidskaart.
Hoppa plug hem in me soundblaster 1024 live maar helemaal niks, even gekeken of het kanaal niet stond gemute, niet het geval.
Alle stekkertjes na gelopen zitten er naar mijn idee goed in.
video Camera zit op aangesloten op het paarse blokje wat de ati kaart zit.
Paarse blokje zit op de aangewezen stekker van me videokaart (kan maar op 1).
zwarte jack plug van me videokaart die zit op de line in van me geluidskaart.
Dan hou ik alleen de 2 tulp en s-video out aansluitingen nog over.
Ik de wizzard nog eens gestart maar ik krijg er geen geluid uit. Heb got 2 dagen lopen teisteren met zoek pogingen niks gevonden, ati manual na gekeken ook niks in gevonden, site van ait ook no luck.
Dus wie heeft er hier ook een ati radeon 9600 aiw pro en kan dus wel geluid capturen via de breakout box?