Toon posts:

19" cabinet, zo moeilijk te vinden in Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een 19" rack cabinet, ongeveer 10U tot 12U hoog. Er moet een doorzichtig deurtje inzitten en helemaal zwart zijn. Diepte ongeveer 24".

Ik bedoel dus zoiets: http://www.rackmountsolut...nt_Cabinet_DWR_Series.asp

Het enige wat ook maar in de buurt komt hier in de benelux wat ik heb kunnen vinden is de eco lijn van digitus, maar deze zijn wit en niet diep genoeg voor mijn server! http://www.digitus.info/i...k-racks/soho-eco-line.htm

Weet iemand een winkel waar ik voor een redelijke prijs zo'n klein cabinet kan kopen?

Eventueel ook een fatsoenlijk rack zonder deurtje, maar wel zwart. Iets wat mischien meer in de audio/studio wereld gebruikt wordt?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 22:37 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
ik weet dat APC van die mooie kleintjes heeft. Kan ze alleen zo snel niet vinden. Hoe heet die andere grote NL rackmount boer ook alweer, zitten ergens in het brabantse land.

[ Voor 59% gewijzigd door intert0y op 14-03-2004 22:40 ]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

http://www.rittal.nl/fs_prod00.htm

Beter zoeken dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Bierkameel op 14-03-2004 22:37 ]

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn kasten smartass. En toevalig die dingen van digitus. Maar jij je +1 post, jij blij ik blij.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:45

Nakebod

Nope.

Moet het per se nieuw zijn? Anders kan je eens kijken op eBay/marktplaats, daar kwam ik tijd terug wel een aantal 19" racks tegen.

Linkje @ Markplaats

[ Voor 33% gewijzigd door Nakebod op 14-03-2004 22:42 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 10:00

killercow

eth0

ZE zijn inderdaad niet al te simpel te vinden maar er zijn zat zaken die ze leveren, vooral grotere netwerk leveranciers of instalatie bureaus,. (dunnet??)

Ik heb btw nog een stuk of 20 42u racks staan,deze voldoen voor de rest aardig aan jouw omschrijving.
Mischien heb je intresse?

openkat.nl al gezien?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 22:37:
[...]

Dat zijn kasten smartass. En toevalig die dingen van digitus. Maar jij je +1 post, jij blij ik blij.
Zo gaan we niet met elkaar om op GoT :/

En het is niet de eerste keer dat je hierop aangesproken wordt, check je mail :/

[ Voor 15% gewijzigd door dion_b op 14-03-2004 22:47 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.