[delphi] SMTP component

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 22:50
Een applicatie die op de achtergrond draait, stuurt geregeld gegevens via de mail.
Momenteel gebruik ik hiervoor Indy SMTP voor, geen probleem.

Probleem:
- deze mail wordt bijna elke 5 minuten verstuurd, en nu krijgt de eindgebruiker elke keer een popup te zien van zijn virusscanner, dat er een mail wordt verstuurd.
- dit vind men zeer irritant, en ik vraag me dus af of er mail componenten zijn die mail kunnen sturen zonder dat ik een popup van de virusscanner krijg.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Hoi,
component-requests zijn hier niet toegestaan. Er zijn andere sites waar je kant en klare componenten kunt vinden en downloaden. In P&W gaat het echter om zelf programmeren.

https://fgheysels.github.io/

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

trekker22 schreef op 14 maart 2004 @ 22:28:
Een applicatie die op de achtergrond draait, stuurt geregeld gegevens via de mail.
Momenteel gebruik ik hiervoor Indy SMTP voor, geen probleem.

Probleem:
- deze mail wordt bijna elke 5 minuten verstuurd, en nu krijgt de eindgebruiker elke keer een popup te zien van zijn virusscanner, dat er een mail wordt verstuurd.
- dit vind men zeer irritant, en ik vraag me dus af of er mail componenten zijn die mail kunnen sturen zonder dat ik een popup van de virusscanner krijg.
Uhm, wat dacht je ervan om dat proggie op de whitelist van de virusscanner te zetten? Tis niet de Indy die moeilijk doet maar het feit dat ie een connectie maakt met poort 25 in de buitenwereld...

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.