Toon posts:

[outlook express] dubbel email in Postvak IN

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in search rondgekeken. al die topicjes bloeden dood met vage waardeloze antwoorden zoals installeer outlook express maar overnieuw met nieuwere versie of zo. ( dat heb ik wel 10000 keren gedaan ) in de FAQ vind ik helemaal nix hierover......

als ik mijn hotmail ophaal via outlook express krijg ik van elk mail dubbel, dit gebeurd niet van mijn wanadoo adres. als ik dan handmatig druk op synchroniseer met server dan zijn alle dubbele mails weg. ik doe nix met MySQL zoals sommigen in search of ik heb ook geen server of een technisch iets. ik laat ook niet me emails achter op de server van hotmail.

iemand een werkende oplossing?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb inmiddels antwoord gevonden. ik heb 2 POP3 accounts en 2 hotmails. bij alle 4 stonden ze op "account opnemen bij berichtverzending en sychronisatie" aangevinkt. ik kreeg ALLEEN in de hotmails dubbel emails. het rare is dat men hierover al klaagt sinds 11-10 -2003 over POP3 en niet over hotmail.

wanneer ik hotmail die opties uitvink dan halen ze helemaal nix meer op. toen heb ik 1 van de 2 POP3 account uitgevinkt en viola het probleem lijkt te zijn opgelost.

ik begrijp niet hoe een probleem van POP3(<-- nooit dubbel mail) zich heeft kunnen verschuiven naar hotmail......

het probleem is niet opgelost: welk account ik ook uitvink hij haalt dan nix meer op. ik moet ze alle 4 wel aanvinken anders halen er maar 3 van de 4 emails op.

heeft iemand nu echt geen idee? ik heb ook al verhalen gelezen over proxyserver maar die gebruik ik niet en verhalen over smtp en nog wat waardoor hij zowel html als text mail binnen haalt. ik denk niet dat dit het is en zo ja hoe zie ik dat dan? dit probleemmail is niet alleen bij personen zo maar ook bij bijv bij diverse MSN communitys??

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 01:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand die de oplossing kent?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:57:
iemand die de oplossing kent?
Wacht voortaan ajb 24 uur voor te kicken :*

Dubbele mail: kijk even of er wat raars staat in de headers, of zijn die ook gelijk?

Daarnaast kan ook iets als een virusscanner of spamfilter de boel wat verstieren, kijk even of het wat uithaalt als je die even uitzet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik krijg soms ook wel is dubbel hotmail binnen, als je outlook restart dan is het weer weg, waar door het komt geen idee.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• paulb_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Haal je je email van hotmail handmatig binnen? want outlook express synchroniseert al automatisch met de hotmail server. Dus als je dan ook nog eens het handmatig binnenhaalt dan krijg je de emails dubbel.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb het ook vaak. Maar er lijkt "logica" in te zitten bij mij. Als de mail net binnen wordt gehaald, zie je in eerste instantie alleen het onderwerp van de mail, en zo'n half envelopje. Op dat moment is ie denk ik nog de inhoud van het mailtje bij Hotmail aan het wegtrekken. Als ik dan direct de mail open (terwijl ie nog niet binnen is zegmaar) dan krijg ik er ook 2. Als ik nou gewoon even (max) een half minuutje wacht zodat ie de mail helemaal binnen heeft gehaald, zonder 'm al te openen, dan heb ik geen problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Paul_Bouman schreef op 16 maart 2004 @ 21:46:
Haal je je email van hotmail handmatig binnen? want outlook express synchroniseert al automatisch met de hotmail server. Dus als je dan ook nog eens het handmatig binnenhaalt dan krijg je de emails dubbel.
deze zou kunnen. ik heb trouwens nu pas NIS 2004 sinds 2 dagen maar ik had dit probleem ook toen NIS wekenlang verwijderd was van mijn systeem ( format ).

wat f_j_k bedoelt met headers snap ik niet?

edit: ow trouwens, een vriendin van mij heeft zowel wanadoo als hotmail via outlook express en als ze OE opent wordt razendsnel de mail gechecked. bij mij duurt het best lang. half minuut en soms 1 minuut en dan heb ik een timeout error ( logisch ook) en bij haar amper 3 seconden. zij weet niet hoe het kan dat haar OE sneller is dan de mijne.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 07:32 ]

Pagina: 1