Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Temperatuur sensoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe case gekochten, maar nou heb ik vooraan een display waar ik 3 sensoren kan cijfers kan afmeten van de temperaturen in celsius namelijk van de CPU,HDD,SYSTEM maarre kan iemand op een afbeelding laten zien waar ik deze het best kan plaatsen zodat ik de exacte temp kan zien ... :)

Bijvoorbaad bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Daar was nog niet zo lang geleden een topic over waar een paar goede antwoorden in werden gegeven: Temp Sensors
En dan vooral: Ibex in "Temp Sensors" :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ah okey thnx :Y)

Verwijderd

k heb zelf ook zo'n kast, ik heb nu de sensor tussen de koelvinnen geduwt bij de cpu, maar als ik hem tussen de cpu en de koel lichaam doe heeft dat dan geen invloed op de temperatuur van de processor? hij maakt dan toch minder contact met het koel lichaam?

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 08:27:
k heb zelf ook zo'n kast, ik heb nu de sensor tussen de koelvinnen geduwt bij de cpu, maar als ik hem tussen de cpu en de koel lichaam doe heeft dat dan geen invloed op de temperatuur van de processor? hij maakt dan toch minder contact met het koel lichaam?
tussen de cpu en de socket :+

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 15:14
Doe alstjeblieft GEEN sensor tussen de core en koelblok. Plak hem liever op de onderkant van het blok vlak NAAST de core. Das de beste plek.

Verwijderd

dan verbrand je sensor denk ik als je hem tussen de core doet :+

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 08:37:
Tegelijk met je core >:)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

k dacht al.. k laat hem lekker tusse de koelvinnen zitten :P werkt best ;) k heb een asus mobo en die wijkt zo ongeveer 10 graden af ;) dus wel handig om de temp te weten

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 00:04

r0b

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 08:37:
Dan mag je sowieso wel wat aan cooling gaan doen. ;)
Ik heb hem net naast de core geplakt. Loopt 1 graad voor op BIOS temps. Perfect dus. :)

- Case sensor: Iets onder CD-rom drive. Weinig luchtwervelingen en/of hitteproducerende apparatuur daar. :)
- CPU sensor: Vlak naast de core
- VGA sensor: Tussen chipset en heatsink.
- HDD sensor: Ehm .. :X tussen hdd-rack en hdd gefrot. :+
Pagina: 1