heb gesearched en een het een en ander geprobeerd, maar kom er toch niet uit:
op het volgende systeem:
- athlonxp 1700+
- 512 MB ddr
- WinXP prof.
wil ik graag een internet verbinding maken met een modem. het systeempje heeft hiervoor bij mij aan een kabelmodem gehangen en nu aan mn ouders gegeven.
die hebben geen breedband, dus ik dacht gooi dr ff een modempje in en klaar is kees!
helaas ging dat niet zo soepel...
de modem is geinstalleerd en functioneerd (is een feit).
het probleem is dat bij het maken van een nieuwe connectie de aanklik-mogelijkheid van "dail-up connection" steeds grijs is.
in opdracht van een helpdesk medewerker heb ik oa. een bep registry entry verwijderd en winXP er opnieuw overheen geinstalleerd. dit hielp ook niet
hoe krijg ik de mogelijkheid een dail-up connectie te maken weer terug?
heb nog geen zin in een format nl...
op het volgende systeem:
- athlonxp 1700+
- 512 MB ddr
- WinXP prof.
wil ik graag een internet verbinding maken met een modem. het systeempje heeft hiervoor bij mij aan een kabelmodem gehangen en nu aan mn ouders gegeven.
die hebben geen breedband, dus ik dacht gooi dr ff een modempje in en klaar is kees!
helaas ging dat niet zo soepel...
de modem is geinstalleerd en functioneerd (is een feit).
het probleem is dat bij het maken van een nieuwe connectie de aanklik-mogelijkheid van "dail-up connection" steeds grijs is.
in opdracht van een helpdesk medewerker heb ik oa. een bep registry entry verwijderd en winXP er opnieuw overheen geinstalleerd. dit hielp ook niet
hoe krijg ik de mogelijkheid een dail-up connectie te maken weer terug?
heb nog geen zin in een format nl...
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...