Ik wil poorten openzetten om een hoog ID te krijgen bij Emule.
Nu wil ik in de configuratie van mijn router bij virtual server aangegeven dat ik o.a. poort 4662 en nog wat poorten die worden opgegeven openzetten.
Ik moet forwarden naar het IP van mijn pc.
Als ik de IP opvraag bij commando promt--> ipconfig dan krijg ik 192.68.x.xxx
Ik blijf echter een laag ID houden. als ik bij Shields Up kijk dan kan ik zien dat de poorten niet open staan.
Bij Shields Up zie ik ook een ander IP staan. (212.127.17x.x.xx)
Ik neem aan dat het eerste IP van mijn router is en het laatst genoemde van mijn provider?
Als ik echter het laatsgenoemde IP wil gebruiken om naar te forwarden dan krijg ik de melding van mijn router: Invalid IP address! It should be set within the current subnet.
Wat doe ik hier fout?
btw. ik heb zonelabs, de XP-firewall en de firewall van de router uitstaan.
Nu wil ik in de configuratie van mijn router bij virtual server aangegeven dat ik o.a. poort 4662 en nog wat poorten die worden opgegeven openzetten.
Ik moet forwarden naar het IP van mijn pc.
Als ik de IP opvraag bij commando promt--> ipconfig dan krijg ik 192.68.x.xxx
Ik blijf echter een laag ID houden. als ik bij Shields Up kijk dan kan ik zien dat de poorten niet open staan.
Bij Shields Up zie ik ook een ander IP staan. (212.127.17x.x.xx)
Ik neem aan dat het eerste IP van mijn router is en het laatst genoemde van mijn provider?
Als ik echter het laatsgenoemde IP wil gebruiken om naar te forwarden dan krijg ik de melding van mijn router: Invalid IP address! It should be set within the current subnet.
Wat doe ik hier fout?
btw. ik heb zonelabs, de XP-firewall en de firewall van de router uitstaan.