Wij hebben een server gehuurd die draait op linux en de standaard map download snelheid is 12 kb, erg laag dus, nu is er een mogelijkheid om dit via een www of ftp direction als alternatief aan te bieden zodat de downloadsnelheid gewoon lekker hoog is bv in mijn geval 100kb/s
Ik heb alles ingesteld door de volgende opties in te vullen via de rcon commander
Als er mensen connecten op onze server dan krijgen ze een drwatson en ET loopt helemaal vast. De download werkt wel want ik heb dit uitgetest, ik had dit probleem ook maar na een reboot was het bij mij verholpen maar bij een hoop mensen niet. Ikzelf draai xp op een p4 1.6, 512 mb geheugen en een gforce 4 ti 4800
Dit is de melding die je kunt terugvinden in eventviewer
Ik heb gezocht in allerlei forums en met google maar ik kan eigenlijk niets vinden wat een oplossing bied.
Ik heb alles ingesteld door de volgende opties in te vullen via de rcon commander
code:
1
2
3
4
5
6
7
| set sv_maxRate "13000" set sv_dl_maxRate "500000" //downloadsnelheid set sv_allowDownload "1" set sv_wwwDownload "1" set sv_wwwBaseURL "http://blabla.nl/maps" set sv_wwwDlDisconnected "0" set sv_wwwFallbackURL "" |
Als er mensen connecten op onze server dan krijgen ze een drwatson en ET loopt helemaal vast. De download werkt wel want ik heb dit uitgetest, ik had dit probleem ook maar na een reboot was het bij mij verholpen maar bij een hoop mensen niet. Ikzelf draai xp op een p4 1.6, 512 mb geheugen en een gforce 4 ti 4800
Dit is de melding die je kunt terugvinden in eventviewer
code:
1
2
3
4
| The application, C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe, generated an application error The error occurred on 03/14/2004 @ 12:25:30.921 The exception generated was 80000003 at address 02302340 (<nosymbols>) |
Ik heb gezocht in allerlei forums en met google maar ik kan eigenlijk niets vinden wat een oplossing bied.
[ Voor 5% gewijzigd door 4p0c op 14-03-2004 20:39 ]