Problemen Na het weekeinde

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Djwhal Khul
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 17:25
De vraag is hier of ik de enige ben die problemen na het weekeinde heeft op het netwerk op zijn werk.
Het volgende gebeurd. Na het weekeind kom ik op mijn werk aan en wat vind ik dan. Juist problemen. Tijdens de week zijn alle problemen opgelost en dan komt het weekeinde. Het liedje begint dan weer van voor af aan. Ik werk bij een grote organisatie maar ik sta er altijd alleen voor.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:31
Nergens last van hier. :) Wat gebeurt er bij jullie in het weekend dan? Wat voor problemen heb je allemaal dan?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 07:06
Wat is het idee van dit topic ?!

-

• Djwhal Khul
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 17:25
Kleine probleempjes

pc's die niet meer op willen starten, servers spontaan niemand meer toe laten(dit probleem is veroorzaakt door mijn fijne collega, die zegt los het zelf maar op)
Gebruikers die dingen deleten op vrijdag middag. Laptops waar de hd van sterft.
etc etc...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MerLiNHQ - welkom op GoT :)

Ik snap niet helemaal wat je met dit topic aan wil - ik denk dat je het wil hebben over de problemen van een systeembeheerder of iets dergelijks. Op zich is Software Algemeen daar niet helemaal de juiste plek voor, maar kan dat soms nog wel :)

Echter je topic is niet echt duidelijk, en je geeft niet veel informatie, en is daarom iets te mager om er een leuk topic van te maken :) Ik ga je topic dan ook sluiten :)

Dit topic is gesloten.