Toon posts:

matrox g450 32mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De matrox g450 is er eindelijk. (mycom)
Nou kreeg ik de kaart zonder kabels voor naar de tv etc. Klopt dit? of moeten er kabels etc. bij worden geleverd?

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
Yep, zelfs bij de OEM hoort de kabel erbij!!! Ik zou hem nog ff na laten sturen!!

Verwijderd

Ik moet je teleurstellen, bij de OEM versie zit ook GEEN kabel. Zelf werk ik in een winkel en had ze nog in mijn handen gisteren.

Geen kabels dus, lijkt me toevallig dat we allebei dit meemaken.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
ik denk toch dat jullie zaak dan verneukt wordt want ik werk zelf bij een distrubiteur en die kabel zit er zelfs bij een oem zekers weten bij!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mycom al gebeld, ze moeten er inderdaad bij zitten alleen moet ik ze nog ophalen

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 21:27

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij mijn G400-DH OEM zat ook wel 'n kabel dus..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 16 december 2000 11:31 schreef pentagon het volgende:
Ik moet je teleurstellen, bij de OEM versie zit ook GEEN kabel. Zelf werk ik in een winkel en had ze nog in mijn handen gisteren.

Geen kabels dus, lijkt me toevallig dat we allebei dit meemaken.
Nou ik heb ook de OEM versie, en daar heb ik toch een kabeltje bij gehad??

Zou toch maar eesn rondvragen daar in de winkel hoe dat komt dat het bij jullie niet klopt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Als mycom die kabel levert laat het ff weten want ik kreeg er ook niet 1 :)

Heb geprobeerd 1 te solderen (naar schema van matrox) maar dat ding werkt op de 1 of andere manier niet.

Verwijderd

Topicstarter
dat zal ik doen, alleen kan ik 'em pas volgende week ophalen. Als ze 'em niet leveren dan....grrrr, de service wordt daar lijkt het wel steeds minder

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb ooit een G400 Dual Head OEM bij MyCom gekocht en daar zat gewoon een kabeltje bij :?

Ff Off-topic ... CAP-Team, jij hebt echt een zeer coole icon :o ! Is vast al vaker gezegd maar nog niet door mij :7 . Nice klein ook nog ...

PC Specs

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 21:27

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Thnx bomberman! ff in mekaar gefutzt met 'n paar screenshots (en het uit ntoskrnl.exe geripte windows2000 opstartlogo :7) en met Animation Shop 3 tot 'n GIFje verwerkt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik heb m'n G450 32MB OEM van ACI Computers, incl. tv-out kabeltje...

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 16:43
Op zondag 17 december 2000 22:19 schreef brooks het volgende:
dat zal ik doen, alleen kan ik 'em pas volgende week ophalen. Als ze 'em niet leveren dan....grrrr, de service wordt daar lijkt het wel steeds minder
Service die minder wordt? Je krijgt je kabel toch? :?

Verwijderd

Ik hoop dat ze hem leveren :) (voor jou en voor mij :) )

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:19
Het tv-kabeltje van een G400 is anders dan van een G450.

Ik had zelf ook al een G450 gekocht, kreeg er leuk een kabeltje bij (een zwarte) en ik kreeg geen beeld op m'n tv. Nagevraagd, op het matrox-forum gezet (forum.matrox.com/mgaforum/Forum12/HTML/001247.html) waaar ik dat antwoord kreeg. Er staat daar ook wel een uitleg over het verschil.

Bij de G450 wordt dus standaard geen tv-kabeltje geleverd :?, bij de G400 wel.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 21 december 2000 22:03 schreef freak007 het volgende:

Bij de G450 wordt dus standaard geen tv-kabeltje geleverd :?, bij de G400 wel.
Ik heb er toch een TV kabeltje bij gekregen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Brooks: heb je je kabeltje al gekregen?

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig heb ik mijn kabel gekregen, uiteraard nog een goed service. Jasper, de grrr. die ik bedoelde was over enige punten bij het afleveren van de pc. Zo bestelde ik een midi-tower met asus a7v mobo, g450 32ddr. Pas de dag erna merkte een andere medewerker op dat mobo niet in die kast ging passen. Tevens werd er een 16mb video bij geleverd en waren er nog wat andere "foutjes" die niet klopte, waar ik nu dus licht kwaad over werd. Tcoh is alles toen goed gekomen, al moet ik nu terug vanwege "vermoedelijke" hardware fouten. 9G450 wil niet met mobo samenwerken. Het precieze post ik nog, ik werk niet thuis en kan maar kort internetten

Verwijderd

Tnx.

Dan probeer ik het ook eens :) Hopen dat ze mij ook 1 sturen :) Ik wil divx op m'n tv kijken :)
Pagina: 1