Ik heb het volgende probleem, ik probeer de stack uit te lezen wanneer een fout optreedt. Dit zou op zich aardig moeten lukken met de System.Diagnostics namespace, maar gaat dus niet. Ik heb zo'n beetje de meeste opties geprobeert, maar ik krijg niets goed werkend. Ik probeer de functies die aangeroepen zijn te achterhalen. Ik heb de volgende code:
hieruit dacht ik dus de functies te krijgen die aangeroepen worden tot dat de fout zich voordoet. Maar ik krijg eigenlijk alleen interne .net functies en dat zijn dus deze:
ExecuteStepSystem.Web.HttpApplication+IExecutionStep.ExecuteProcessRequestProcessRequestProcessRequestMainHandleError
hoe krijg ik mijn eigen functie namen te zien, ik heb ook al zitten spelen met zelf stackframe's te declaren, en daarmee terug te springen in de stack, dit ging op zich wel, maar ik krijg elke keer de huidige functie (stack) dus. Heeft iemand dit al eens gedaan? En zou die mij graag op de juiste weg willen helpen.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Private Function Stack(ByVal ex As Exception) As String Dim myTrace As StackTrace = New StackTrace(ex) Dim nC As Integer = myTrace.FrameCount Do While nC > 0 Response.write(myTrace.GetFrame(nC).GetMethod.Name) nC -= 1 Loop End Function |
hieruit dacht ik dus de functies te krijgen die aangeroepen worden tot dat de fout zich voordoet. Maar ik krijg eigenlijk alleen interne .net functies en dat zijn dus deze:
ExecuteStepSystem.Web.HttpApplication+IExecutionStep.ExecuteProcessRequestProcessRequestProcessRequestMainHandleError
hoe krijg ik mijn eigen functie namen te zien, ik heb ook al zitten spelen met zelf stackframe's te declaren, en daarmee terug te springen in de stack, dit ging op zich wel, maar ik krijg elke keer de huidige functie (stack) dus. Heeft iemand dit al eens gedaan? En zou die mij graag op de juiste weg willen helpen.