Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Actie Belcompany: Orange Free 20 1jr voor 0 euro p/m [DEEL2]

Pagina: 1
Acties:

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:13
Deel 1:
Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Kort samengevat:
er was begin februari een actie bij belcompany waarbij je een orange 20 abbo kon afsluiten voor 0 euro per maand. Dit was (in tegenstelling tot vele andere aanbieders) geen cashback systeem en dus ook echt 100% gratis

ik ga niet de hele faq van het vorige topic kopieren, want aanvragen kan toch niet meer :) mij gaat het puur om de verwerking van de aanvragen

Het vorige deel heeft naar mijn mening wel duidelijk gemaakt dat vele lang hebben moeten wachten en andere juist niet. En aangezien het vorige deel gesloten is en ik mijn pakketje nog steeds niet binnen heb (17 januari verstuurd) wil ik wel eens weten of er nog steeds mensen zijn die nix hebben gehoord want ik vind dit wel ERG slecht van belcompany

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:53
Vriend van mij heeft besteld na 2 weken in huis en is nu GRATIS aan het bellen!!! :)

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:12
Belcompany is mijn SIM kwijt geraakt. Nieuwe aangevraagd bij orange. Belcompany gaat de 25 euro voor de simkaart vergoeden. Mis ik eigenlijk alleen nog het starterspakket (prepaid SIM) van orange. Tevens door de slechte communicatie (zeg maar gerust geen) had ik na een maand wachten de actie van gsmeasy mee gepakt, nu zit ik dus met twee maal een orange Free 20 abbo.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

heb het nu ongeveer 4 weken en Orange bevalt me op zich wel. Het all-in-one pakket is echt geweldig. Ook kan je je beltegoed per dag controleren. De dekking is op zich goed. Niet overal goed, maar dat had ik met KPN ook niet overal. Tot nu toe geen klachten. Denk dat ik misschien na deze actie bij orange blijft.
Tenzij er weer een goede actie is van een andere Provider.

Wacht nu alleen nog op het overschrijven van mijn oude HI nummer. Duurt nu al +- 3 weken. Ben bij KPN al afgemeldt aangezien mijn simkaart niet meer werkt. Maar dit is al ruiim een week geleden dus nog maar ff afwachten.
Het was gewoon een SUPERACTIE!!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Nimrod|IA op 14-03-2004 20:42 ]

>Systeemspecs<

Verwijderd

Van mij ook niets anders dan lof over deze actie.

Heb nu 2 van de 5 abbo's in gebruik in huis. De andere 3 spaar ik op voor als ik een weekje naar china, italie,frankrijk etc. ga. Lekker goedkoop.
Op meer plaatsen bereik dan t-mobile, want ik loop met 2 samsung toestellen rond, dus dat kon ik wel testen.
En tis gewoon gratis. maar toch merk ik dat ik af en toe beetje over de bundel heen ga, 80 eurocent, en daarvoor een euro. Maja, daar ga ik niet over zeuren.
Volges mij maakt orange zo toch wel mooie winst, ik zal denkelijk niet de enige zijn die erover heengaat.

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Nou en wat een winst van 80 eurocent en een euro ;)

>Systeemspecs<

• cryptapix
maar hieruit begrijp ik dat er dus geen mensen meer zijn die, net als mij, nog steeds niets hebben gehoord van belcompany?

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb 2 vd. 3 abonnementen ontvangen, ben achter die laatste niet aangegaan.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11 13:58

IEF

Why so serious?

ik heb ook mn abo ontvangen, duurde wel erg lang moet ik zeggen.

wat schetst mijn verbazing dat mn sim na 1x gebruiken al kapot was :o :o

denk dat ik maar even belbundel opspaar tot het moment dat ik zin heb om een nieuwe simkaart te betalen of te proberen er een gratis nieuw te krijgen...

jammer dat het geen 2-jarig abo is >:)

• cryptapix
jah. ik heb bc maar een email gestuurd,
in de hoop dat ik erachter kom waarom mijn abbo er na 2 maanden nog niet is, maar ik heb de hoiop zo goed als opgegeven...
ik zal iig nooit klant worden bij bc als ze dit niet heel netjes oplossen

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

IEFtm schreef op 15 maart 2004 @ 11:22:
ik heb ook mn abo ontvangen, duurde wel erg lang moet ik zeggen.

wat schetst mijn verbazing dat mn sim na 1x gebruiken al kapot was :o :o

denk dat ik maar even belbundel opspaar tot het moment dat ik zin heb om een nieuwe simkaart te betalen of te proberen er een gratis nieuw te krijgen...

jammer dat het geen 2-jarig abo is >:)
Ik zou daar toch ff energie in stoppen! Wettelijk is het zo dat je binnen 2 a 3 maanden na het ontstaan/ontdekken van het defect je garantie met verhalen, anders heb je er geen recht meer op... Anders "zouden" er bijvoorbeeld door dat defect nog meer defecten kunnen ontstaan...
cryptapix schreef op 15 maart 2004 @ 21:21:
in de hoop dat ik erachter kom waarom mijn abbo er na 2 maanden nog niet is, maar ik heb de hoiop zo goed als opgegeven...
Ik denk dat je ff vet pech hebt gehad. Wieweet hebben ze je brief wel ontvangen en kun je nog genieten van het gratis abo. Wellicht is de TPG je brief kwijt geraakt en heb je echt vet pech!

Suc6 iig!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05

Smarron

The bend

cryptapix schreef op 15 maart 2004 @ 21:21:
Bel ze even op. Lijkt me wat sneller gaan. Zometeen hebben ze niet eens wat ontvangen van je over de post. Krijgen ze nu de schuld van iets waar ze niks aan kunnen doen. Sluit dat in ieder geval even uit.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:25
Hier zijn nu alle 4 de abbo's binnen. De eerste twee waren er vrij snel en de andere twee kwamen pas binnen nadat ik de eerste factuur al had gehad. Maar ze zijn er nu iig.

Het abbo werkte heel goed in Oostenrijk, erg goeie ontvangst. Maar hier in Tilburg-West is de verbinding zo waardeloos dat ik de abbo's eigenlijk helemaal niet gebruik. Ik heb eigenlijk gewoon geen ontvangst, dat schiet dus niet echt op. (En dit is in een grote wijk, niet afgelegen ofzo). Ik hoop eigenlijk dat de dekking over een half jaar verbeterd is zodat ik alsnog mijn Orange-abbo's kan gaan gebruiken...

Overigens wil ik nog steeds proberen om Orange World op mijn Toshiba TS21i in te stellen, alleen hoe ik dat moet doen is natuurlijk nergens terug te vinden... Tot die tijd blijf ik nog ff imod'en. :-)

• cryptapix
Ch!pY-J schreef op 16 maart 2004 @ 19:09:
Ik denk dat je ff vet pech hebt gehad. Wieweet hebben ze je brief wel ontvangen en kun je nog genieten van het gratis abo. Wellicht is de TPG je brief kwijt geraakt en heb je echt vet pech!

Suc6 iig!
ik heb zowel geen brief gehad van mn pin en puc code als geen sim pakket.. lijkt me sterk dat ze die alle 2 kwijt rake? (hoewel ik weet dat er mensen zijn die nieteens zon brief hebben maar wel hun sim)
Smarron schreef op 16 maart 2004 @ 19:12:
Bel ze even op. Lijkt me wat sneller gaan. Zometeen hebben ze niet eens wat ontvangen van je over de post. Krijgen ze nu de schuld van iets waar ze niks aan kunnen doen. Sluit dat in ieder geval even uit.
ik beschuldig ze ook nergens van verder, ik heb bc gemailt met de vraag hoe het met mijn aanvraag zit, het heeft opzich geen haast want ik heb al een abbo van mezelf, maar die 20euro gratis elke maand is natuurlijk niet erg :)

• cryptapix
ok. ik heb ondertussen antwoord
mijn aanvraag is afgewezen:
1 zijde van bankpas... en hierover zou ik een email hebben moeten gehad.. maar die heb ik dus nooit ontvangen
jammer, maarja het rare blijft dat dat 2 zijde van bankpas ook helemaal niet hoeft, mijn huidige abbo (orange 30) is gwoon met 1 zijde van het bankpas wel geaccepteerd
en mijn bankafschrift zou te oud zijn (jah daar kan ik nix aan doen, ik krijg 1 keer in maand nieuwe van de bank, en als bc er dan een week over doet om mn aanvraag door re sturen dan kan het idd zijn dat dat te oud is :))

achja, jammer.. volgende keer beter

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

netblade

Sunrise

Bel nu ook al een maandje met orange, werkt over het algemeen prima, alleen het is duidelijk dat t-mobile veel beter is kwa bereik. Orange haalt het gewoon niet buiten alphen. Het bereik buiten een stad of groter dorp is gewoonweg slecht. Alleen op de snelweg is het dan nog enigsinds redelijk. Maar ach, het is gratis. En over een halfjaar neem ik toch een t-mobile abo ernaast :)
Alleen die saldo info lijn klopt voor geen meter. Toen ik de kaart kreeg stond er 14,24 oid op. En de 11e kreeg ik mijn nieuwe minuten toen had ik blijkbaar binnen een halve dag zonder gebruik te hebben gemaakt van mijn gsm al 96 cent opgemaakt. De klantenservice zegt dat het systeem nogal brak is en alleen ter indicatie geld. :S lekker gaar dus.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Ik bel er nu ook al een tijdje mee :p
na 1 maand krijg je een leuk mailtje met hoeveel beltegoed je nog over hebt. Ik heb alleen nog geen factuur binne gehad.

• cryptapix
netblade schreef op 17 maart 2004 @ 20:05:
Bel nu ook al een maandje met orange, werkt over het algemeen prima, alleen het is duidelijk dat t-mobile veel beter is kwa bereik. Orange haalt het gewoon niet buiten alphen. Het bereik buiten een stad of groter dorp is gewoonweg slecht. Alleen op de snelweg is het dan nog enigsinds redelijk. Maar ach, het is gratis. En over een halfjaar neem ik toch een t-mobile abo ernaast :)
Alleen die saldo info lijn klopt voor geen meter. Toen ik de kaart kreeg stond er 14,24 oid op. En de 11e kreeg ik mijn nieuwe minuten toen had ik blijkbaar binnen een halve dag zonder gebruik te hebben gemaakt van mijn gsm al 96 cent opgemaakt. De klantenservice zegt dat het systeem nogal brak is en alleen ter indicatie geld. :S lekker gaar dus.
ik heb al 3 jaar dutchtone/orange en ik heb daar nog nooit last van gehad?
mijn belbundel saldo klopt altijd goed, wel is het zo dat het saldo 1 keer per dag (savonds om 12 uur) word geupdate,
kosten die je dus nu maakt, worden vanavnod pas berekend en dat zou jouw verschil verklaren, je belt op maandag en lusitert je saldo erna af (wat dus nog niet is bijgewerkt) op dinsdag luister je weer je saldo, en dan zijn er idd de kosten van maandag af

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 11:16

jurma

simply connecting...

het duurde idd wel lang met het ontvangen bij +- 4 weken.
Maar heb um nu. En ik moet zeggen, dat orange beter bereik heeft als t-mobile.
de klantenservice is ook goed bij orange (loop stage bij telefoon dealer, dus krijg dagelijks klantenservice te horen).

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Bas_zip
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-06 11:41
Ik had hem in Januari aangevraagd en binnen 2 weken binnen ofzo. Zeer vlotte afhandeling...

Wat wel jammer is, tot begin heb ik eerst nog mij prepaid sim van orange gebruikt omdat ik daar nog beltegoed op had staan. Deze is nu leeg en ik schakel nu over op dat abbo.

Maar nu blijkt het `onmogelijk` te zijn om mijn prepaid nummer om te zetten naar het abbo.. :(

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Dit was van te voren al bekend en VEEL besproken in het oude topic!!!!

>Systeemspecs<

Verwijderd

Me eerste factuur binnen ziet er wel leuk uit abbo kosten 17 euro
en dan weer dat -17 euro 8)

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

ik heb hem nu 2 maanden ! en het is echt gratis, behalve je nr overzetten kost 25!!!! euro :( ! maja voor de rest niks dan lof :P

Specs

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Zijn er nog nieuwe gratis abo acties omtrent Orange?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

mij heeft nummer overzetting niks gekost hoor

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-11 15:54
Zo, ondertussen maar even mijn gratis abbo opgezegd en om laten zetten naar pre-paid.. Misschien dat anderen er nu ook aan denken ;) gezien dat jaar bijna over is en er een 2 maanden opzeg termijn is.

-

• jurma
  • Laatst online: 16-11 11:16

jurma

simply connecting...

xonide schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:41:
Zo, ondertussen maar even mijn gratis abbo opgezegd en om laten zetten naar pre-paid.. Misschien dat anderen er nu ook aan denken ;) gezien dat jaar bijna over is en er een 2 maanden opzeg termijn is.
ik ook al opgezegd, maar ga nu naar telfort 200 min bellen 5 euro p/m ipv 25 euro.
gaat in werking op 16 januari :p

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Vorige week dinsdag opgezegd en net een brief binnen gekregen dat het een Orange Ready word prepaid dus :>

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

xonide schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:41:
Brief lag al klaar, 1 maandje uitloop helaas maarja.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 19:32
Ik wil eigenlijk niet opzeggen want Orange bevalt goed.
20 Euro per maand is echter te veel van het goede, dus ik denk aan een verlenging van het contract.

Zijn er meer mensen die het Free 20 hebben verlengd?
en voor welke prijs?

Vreemd genoeg komt Orange zelf niet met een aanbod, dat zou wel logisch lijken.
Ik neem aan dat ze wel klanten willen behouden.

Verwijderd

Verleden week het Orange Free 20 gebeuren opgezegd en met behoud van beltegoed omgezet naar Orange Ready. Ik heb op dit kaartje nog ca. 180euro beltegoed. Genoeg voor de komende paar jaar... Mochten er weer leuke acties komen, laat maar weten...

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ik had het abo al op 14 mei opgezegd, met de mededeling dat ik hem niet wil verlengen.
Hoef dus niks meer te doe ;)
mijne loopt 30 januari 2005 af :)

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:14:
Verleden week het Orange Free 20 gebeuren opgezegd en met behoud van beltegoed omgezet naar Orange Ready. Ik heb op dit kaartje nog ca. 180euro beltegoed. Genoeg voor de komende paar jaar... Mochten er weer leuke acties komen, laat maar weten...
Heb je dat gedaan via een aangetekende brief ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 11:06

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Heeft er nog iemand een standaard brief klaar liggen waarme je je abo om kan laten zetten naar prepay, ik moet die van mij nu namelijk ook op gaan zeggen maar weet niet precies hoe.

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:22
hier is de opzeggenerator van Telecomvergelijker, als je Orange kiest en de gegevens invult staat er ook gewoon een regeltje bij dat het wordt omgezet naar prepaid, wil je dat niet dan kan je de regel weglaten :) makkelijker kan niet lijkt me :*)

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
K1n9_N01z3 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:01:
[...]

Ik niet iig

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
K1n9_N01z3 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:01:
[...]

Nee joh, is niet nodig. Ik stuurde voorheen ook altijd aangetekend een brief op maar nu nooit meer. Het is verspilde geld en ze gaan je brief gerust wel behandelen. Ze kunnen het namelijk niet maken om te doen alsof hun neus bloed, voorheen was ik hier altijd bang voor, maar nu doe ik het gewoon via de reguliere post. Net zo makkelijk en veel voordeliger.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 15:59
als je gewoon om een bevestiging vraagt en eventueel daarna nog even belt weet je het ook wel zeker.
* marteltor ook opgezegd zonder aangetekende brief

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
HoppyF schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:29:
Ik wil eigenlijk niet opzeggen want Orange bevalt goed.
20 Euro per maand is echter te veel van het goede, dus ik denk aan een verlenging van het contract.

Zijn er meer mensen die het Free 20 hebben verlengd?
en voor welke prijs?

Vreemd genoeg komt Orange zelf niet met een aanbod, dat zou wel logisch lijken.
Ik neem aan dat ze wel klanten willen behouden.
Ze boden mij een abo naar keuze tegen 50% korting.
Mij het echter niet waard aangezien Orange hier in de regio een te slechte dekking heeft :)

Verwijderd

Abbo opgezegt leuke brief binnen gehad dat het prepaid zou worden. Kreeg nu weer een factuur binnen weer een maand extra grats 20 euro 8)7
Pagina: 1