Toon posts:

Office 2003 draaiende krijgen onder win98 SE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vraagje, misschien kan het helemaal niet wat ik wil, in ieder geval er niets over gevonden in de search of op Google, vandaar mijn vraag hier.

Ik heb hier een systeem staan met Windows 98 SE erop, ook beschik ik over Office 2003. Als ik in de autorun van Office 2003 op Microsoft Office klikt geeft hij aan dat deze alleen geschikt is voor nieuwe OS'sen, Office XP draait wel weer perfect onder Win 98 SE, alleen beschik ik op het moment niet over Office XP.

Weet iemand een manier om dit toch draaiende te krijgen, dmv updates o.i.d., en als die er nog niet zijn, weet iemand of die nog komen. Zodat ik Office 2003 ook op een Win98 SE kan draaien.

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 13:49
Volgens mij kan het gewoon niet..
Op de verpakking staat ook als het goed is dat de min. eisen windows 2000/XP/2003 is

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt. Dat van die verpakking klopt inderdaad zie ik net, het is geen ramp want ik heb hem niet voor de 98SE machine gekocht. Wellicht waren er updates waardoor het op de een of andere manier wel kon. Topic kan dicht imho.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Download office XP? Das nl legaal aangezien je met 2003 ook een automatische licentie hebt voor all oudere versies :)

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
SSH schreef op 14 maart 2004 @ 21:08:
Download office XP? Das nl legaal aangezien je met 2003 ook een automatische licentie hebt voor all oudere versies :)
dan mag je die xp natuurlijk niet simultaan gaan installeren met die 2003, je hebt immers maar een licentie om één pakket simultaan te gebruiken

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:53
Ik meen dat Office licenties voor thuis op twee pc's tegelijk mogen worden gebruikt.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
ddc schreef op 14 maart 2004 @ 21:25:
Ik meen dat Office licenties voor thuis op twee pc's tegelijk mogen worden gebruikt.
absoluut niet

sommige bedrijven hebben wel een licentie dat je de versie van kantoor ook thuis mag gebruiken

A wise man's life is based around fuck you

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:53
ddc schreef op 14 maart 2004 @ 21:25:
Ok, het is de studenten en leraren versie die je wél op drie pc's mag installeren en gebruiken.
Pagina: 1