Samtron 96B kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 11:32
Ik heb dus al 14 maanden een Samtron 96B 19' monitor die ik indertijd bij m'n pc gekregen heb. Nu werkte die altijd perfect. Daarjuist reset ik ff de computer en nu geeft hij niks meer. Ander kabel geprobeerd andere PC geprobeerd maar niks mocht baten. Nu heb ik 2 vraagjes

1. Weet er soms iemand wat ik kan doen eraan, of iemand die dit probleem ook al gehad heeft?

2. Weet er soms iemand waar ik moet bellen om de herstellingsdienst van samtron aan de lijn te krijgen. De nummers die ik had van België en Nederland bestaan namelijk niet meer.

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan je hier iets mee? Staan gewoon op de website van Samtron...

http://www.samtron.com/cu.../customer_service_01.html

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• looin
Br@m schreef op 14 maart 2004 @ 19:24:
Kan je hier iets mee? Staan gewoon op de website van Samtron...

http://www.samtron.com/cu.../customer_service_01.html
Die nummers bestaan niet meer.

• Br@m
  • Niet online
Kan je dan nie beter naar de leverancier terug gaan waar die PC vandaan komt? Die kan je dan wel verder helpen neem ik aan?

• looin
Br@m schreef op 14 maart 2004 @ 20:01:
Kan je dan nie beter naar de leverancier terug gaan waar die PC vandaan komt? Die kan je dan wel verder helpen neem ik aan?
Zou ik wel willen, maar de winkel is ondertussen failliet gegaan, dus daar kan ik ook al niet terecht.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als je echt niet meer terecht kan bij Samtron, kan je misschien even ee prijslijst aanvragen hier: http://www.microfix.nl/
Als het te duur wordt, tjah dan weet ik het ook niet meer ;)

• looin
Voor degenen die het willen weten. Er zit blijkbaar geen garantie meer op het ding en er is geen enkele reparateur die weet hoe hij een samtron kan of moet herstellen zonder een absurd hoge prijs aan te rekenen. Kortom, ik heb geen scherm meer en heb geen geld voor een nieuwe.
Toch bedankt voor de hulp

• Br@m
  • Niet online
Je hebt er helaas weinig aan, maar zo zie je maar weer eens dat "goedkoop" wel eens "duurkoop" kan worden...

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 16:25
Niks van goedkoop is duurkoop.

Een Samtron komt uit dezelfde fabriek als een Samsung. Dus gewoon ff bellen naar Samsung, serienummer doorgeven en dat komt allemaal wel in orde. (Ik had zelfs geen factuur oid nodig.)

Ik raad je wel aan om er goed achter te zitten, want het zijn niet van de snelste. Probeer een vervangmonitor te vragen, ik heb toch 2,5 maanden een 19" Samsung gekregen.

Je moet er wel wat moeite voor doen, wat die reparatiedienst en bijbehorende ophaaldienst is om mee te huilen. (ze wisten niet eens dat ik een vervangmonitor had, toen ze de gerepareerde kwamen brengen :Y) )

Probeer ook zo snel mogelijk voorbij die eerstelijnsdesk te geraken. De mensen erachter zijn een pak vriendelijker

PS: Stuur ook een mail naar Samtron om te melden dat die nummers niet bestaan. Heb dat ook gedaan en kreeg een vriendelijk mailtje terug dat ze er naar gingen kijken, misschien hebben ze nog wat herinnering nodig. :z

[ Voor 24% gewijzigd door -Klimaks- op 16-03-2004 12:39 ]

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• looin
-Klimaks- schreef op 16 maart 2004 @ 12:34:
Niks van goedkoop is duurkoop.

Een Samtron komt uit dezelfde fabriek als een Samsung. Dus gewoon ff bellen naar Samsung, serienummer doorgeven en dat komt allemaal wel in orde. (Ik had zelfs geen factuur oid nodig.)

Ik raad je wel aan om er goed achter te zitten, want het zijn niet van de snelste. Probeer een vervangmonitor te vragen, ik heb toch 2,5 maanden een 19" Samsung gekregen.

Je moet er wel wat moeite voor doen, wat die reparatiedienst en bijbehorende ophaaldienst is om mee te huilen. (ze wisten niet eens dat ik een vervangmonitor had, toen ze de gerepareerde kwamen brengen :Y) )

Probeer ook zo snel mogelijk voorbij die eerstelijnsdesk te geraken. De mensen erachter zijn een pak vriendelijker

PS: Stuur ook een mail naar Samtron om te melden dat die nummers niet bestaan. Heb dat ook gedaan en kreeg een vriendelijk mailtje terug dat ze er naar gingen kijken, misschien hebben ze nog wat herinnering nodig. :z
Heb ik dus gedaan en ze hebben me deze keer direct geholpen, ze zullen morgen contact met me opnemen en ik krijg dan meteen een nieuwe monitor.

Pagina: 1