Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 14-03-2004 17:21 . Reden: smiley-code fout. ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ontzetten jammer dat de inkt status monitor van mijn Canon niet de daadwerkelijke inhoud weergeeft. Ik kan mij niet voorstellen dat Canon niet zo'n monitor mogelijk maakt op hun printers.
Maargoed, na maanden gebruik van mijn Canon i865 blijven de inktmeters gewoon op maximum staan, ik verwacht toch binnenkort dat er tankjes droog komen te staan.
Hebben alle Canon printers dit probleem ?
Weet iemand een tooltje waarmee het niveau van de inkt wel wordt weergegeven ?
De drivers en tools op de download site van Canon blijven ook onaangeroerd, ik hoop op een update die wel echte monitoring mogelijk maakt !
(Al mijn printers in het verleden hadden een prima monitor, maargoed dat waren Epsons)
[ Voor 7% gewijzigd door Xymox op 19-08-2004 07:48 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
op een gegeven moment zegt die dat bijv. je yellow bijna op is, dan kan je echt nog een stuk of 10 a4 foto's volprinten, voordat die de melding geeft dat die echt vervangen moet worden.
Dus ik heb zelf niet zo'n probleem met die statusindicator, ook al is die niet helemaal accuraat.
Ik dacht eerst altijd dat ik meteen moest vervangen als ze bijna op waren als die melding kwam, dus verving ik altijd meteen
(dit was bij mijn canon s600 ook zo, zelfde cartridges gaan daarin)
[ Voor 31% gewijzigd door Turismo op 19-08-2004 10:24 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!