Toon posts:

Scriptje rij toevoegen MySQL

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Ik heb even een vraagje.. Ik heb google.nl gehad, hier zoekfuntie gebruikt maar kwam er niet uit. Ik heb een scriptje nodig. Het scriptje moet ongeveer dit gaan doen:

Ik heb een tabel in MySQL met de velden: voornaam, achternaam, mailadres. Nou moet je via een php-pagina deze dingen kunnen invoeren en dat moet ie in de database zetten... Ik kan wel een scriptje aanpassen maar nog niet echt schrijven. Weet iemand waar je zo'n soort gelijk script kan vinden? Alvast enorm bedankt!

Gr. Koen.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 11:05

we_are_borg

You will Comply

Als je in de FAQ kijkt van P&W staan adressen in waar je tutorials kan vinden en ook scripts kan vinden, die ongeveer het zelfde doet als wat jij wilt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
1. Dit is een script-request
2. Je bedoelt gewoon een form waarmee je wat gegevens in een database kan zetten? Dit is echt vreselijk simpel, zoek maar eens op www.phpfreakz.nl ofzo.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Leuk voor je, maar GoT doet niet aan scriptrequests :)
Kijk eens op www.hotscripts.com oid, succes

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.