Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Orange Free 20,- actie (problemen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb dus een maand geleden zo'n sim only abo. bestelt en die heb ik ook binne gekregen en nu is de cashback ook gestort maar hebt nog nooit een afschrift van orange gekregen heb de abo ook nog niet echt gebruikt.

Maar is het mogelijk dus als je hem nog helemaal niet hebt gebruikt dat ze de abo hebben gecancelt, wil orange niet contacten vind het namelijk wel mooi als ik geen abo heb, maar wel die 240,- euro. :9 >:)

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ff met Orange bellen?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 16:04:
Hey ik heb dus een maand geleden zo'n sim only abo. bestelt en die heb ik ook binne gekregen en nu is de cashback ook gestort maar hebt nog nooit een afschrift van orange gekregen heb de abo ook nog niet echt gebruikt.
Wat is nu eigenlijk je vraag ?

Die rekening van Orange krijg je echt nog wel ...

-

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
abbo is alleen binnen 24 uur na krabbel te cancelen. Je zit er dus mooi aan vast.

En orange vergeet echt geen facturen hoor :)

[ Voor 33% gewijzigd door HunterPro op 14-03-2004 16:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 14 maart 2004 @ 16:13:
[...]

Wat is nu eigenlijk je vraag ?

Die rekening van Orange krijg je echt nog wel ...
Mijn vraag is dus kan het zijn dat orange het vergeten is, aangezien ik hem nog niet gebruikt heb?

Wil orange NIET contacten, je moet natuurlijk geen slapende honden wakker maken. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 17:59:
[...]

Mijn vraag is dus kan het zijn dat orange het vergeten is, aangezien ik hem nog niet gebruikt heb?

Wil orange NIET contacten, je moet natuurlijk geen slapende honden wakker maken. ;)
Maakt trouwens niet uit als ik wel facturen binnen krijg het is toch gratisss dus kost me niks maar als het nou kan opleveren is natuurlijk altijd makkelijker.

Thnx voor de reacts ik w8 nog even.

Verwijderd

Je hebt de SIM dus wel ontvangen? Doet die het wel? Misschien ben je door de shop niet goed geactiveerd en sta je dus helemaal niet bij Orange in het systeem. Maar dan zou je SIM ook niet moeten werken.

Of misschien hebben ze de factuur wel verstuurd maar heb je 'm nooit ontvangen. Als je SIM even in een toestel doet kan je een password aanvragen op Orange.nl. Daarmee kan je op de site inloggen en online je rekeningen bekijken. Misschien staat er daar wel 1 bij.

Maar je factuur komt soms pas na 1,5 maand aangezien je pas na maximaal een maand je eerste tegoed krijgt. Tot die tijd krijg je € 15 gratis starttegoed.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 21:15 ]

Pagina: 1