Ik weet het topic #1000 hier over maar naar de zoek functie en een aantal dingen proberen blijft het probleem aanwezig.
Mijn 9600 XT heeft spontane FPS drops in Counter strike (waar het mij eigenlijk alleen om gaat) en met iets mindere mate ook in Halo (enige 2 spellen die ik geprobeerd heb, de rest ook i guess).
Ik heb 1,5 week geleden me mobo, geheugen en processor upgegrade. Daarvoor had ik ook wat fps problemen en soms erge drops alleen dacht dat het toen aan de CPU lag want het is een bekend probleem dat ati kaarten rare drops hebben met CS.
Naja ik heb dus 1,5 week geleden mijn nieuwe onderdelen ingebouwd en toen leken mijn fps problemen verleden tijd, alleen deze week knalde ik opeens uit CS met een VPU recovery. Mijn windows resolutie was naar 640x480 (= mijn CS resolutie), 16 bit en 60 Hz gezet. Dit gebeurde een paar keer over 2 dagen, nu heb ik het opeens maar 1x per dag maar dan in de vorm van een Half life error inplek van een VPU recovery (nogsteeds resu. 640 enzo).
Daarbij heb ik ook sinds een paar dagen willekeurige fps drops van 10-15 geduurden 2 sec en dat elke min. Terwijl ik voor de rest constant 100 heb.
Dit heb ik ook bij Halo maar dan zonder errors en in iets mindere mate.
Ik draai dit:
- Mijn Comp
- Windows XP met SP1 en updates
- DirectX 9.0b
- Catalyst 4.3
- Nieuwste Nforce drivers
- Counter Strike 1.6
- Nieuwste BIOS (1.008)
De volgende dingen heb ik al geprobeerd zonder succes:
- AGP 4x via BIOS en SMARTGART
- 1.6/1.7 Volt voor AGP
- AGP van auto op 66 Mhz gezet
- Kaart er uitgehaald en er weer goed ingedaan (
)
- Coolers gecheckt (alles draait)
- Vsync uit
- Catalyst 3.10 en 4.2
- Snelschrijven uit (fixed het crashen maar de fps drops niet)
AGP 4x en 1.6/1.7 Volt hiepen volgens mij wel wat maar het probleem was nog lang niet weg.
Mijn 9600 XT heeft spontane FPS drops in Counter strike (waar het mij eigenlijk alleen om gaat) en met iets mindere mate ook in Halo (enige 2 spellen die ik geprobeerd heb, de rest ook i guess).
Ik heb 1,5 week geleden me mobo, geheugen en processor upgegrade. Daarvoor had ik ook wat fps problemen en soms erge drops alleen dacht dat het toen aan de CPU lag want het is een bekend probleem dat ati kaarten rare drops hebben met CS.
Naja ik heb dus 1,5 week geleden mijn nieuwe onderdelen ingebouwd en toen leken mijn fps problemen verleden tijd, alleen deze week knalde ik opeens uit CS met een VPU recovery. Mijn windows resolutie was naar 640x480 (= mijn CS resolutie), 16 bit en 60 Hz gezet. Dit gebeurde een paar keer over 2 dagen, nu heb ik het opeens maar 1x per dag maar dan in de vorm van een Half life error inplek van een VPU recovery (nogsteeds resu. 640 enzo).
Daarbij heb ik ook sinds een paar dagen willekeurige fps drops van 10-15 geduurden 2 sec en dat elke min. Terwijl ik voor de rest constant 100 heb.
Dit heb ik ook bij Halo maar dan zonder errors en in iets mindere mate.
Ik draai dit:
- Mijn Comp
- Windows XP met SP1 en updates
- DirectX 9.0b
- Catalyst 4.3
- Nieuwste Nforce drivers
- Counter Strike 1.6
- Nieuwste BIOS (1.008)
De volgende dingen heb ik al geprobeerd zonder succes:
- AGP 4x via BIOS en SMARTGART
- 1.6/1.7 Volt voor AGP
- AGP van auto op 66 Mhz gezet
- Kaart er uitgehaald en er weer goed ingedaan (
- Coolers gecheckt (alles draait)
- Vsync uit
- Catalyst 3.10 en 4.2
- Snelschrijven uit (fixed het crashen maar de fps drops niet)
AGP 4x en 1.6/1.7 Volt hiepen volgens mij wel wat maar het probleem was nog lang niet weg.
[ Voor 14% gewijzigd door Renbro op 15-04-2004 17:02 ]