Toon posts:

Sky dvdr op 1x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik heb in Duitsland goedkope SKY dvd+rs gekocht die maar op 1x gebrand kunnen worden. In Nero kan ik alleen 2,4 speed branden. Als ik nu deze dvd in mijn standalone dvdspeler stop, hapert hij abnormaal veel (ik denk dat het komt doordat ik te snel brand). de film is gewoonweg niet te volgen. Weet iemand hoe ik een dvd+r op 1x kan branden? Of misschien dat iemand andere tips heeft voor deze SKY dvds.

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 21:07
zover ik weet is het minimum van dvd+r 2.4x, 1x bestaat wel bij dvd-r.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:39
Welke brander?

Welke Firmware?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

job

met dvd-decrypter kan je ook op 1x branden.
de vraag is of je brander het ook kan, maar probeer dat eens.

je moet helaas wel een iso hebben om te branden, omdat dvd-decrypter alleen iso's brand.
maar een iso is snel gemaakt met img-tool

Verwijderd

SKY dvd+rs deze heb ik ook gehad ik heb eeb sony dwu500A firmware H de laatste die er is maar de helft van deze dvd wil niet branden heb nooit last met dvd's maar deze willen echt niet (mediamarkt) heeft deze ook nah ik hoef ze niet meer

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 17:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
onderzoek wees uit dat 75% uitvalt.. zo zie je maar weer: goedkoop is vaak duurkoop! ik koop gewoon platinums weer... wel 20 euro versnipperd

• Fok83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-03 23:44
Ik heb de 4x versie van die Sky dvd+r schijven maar wat een slechte kwaliteit zeg :( Als je er al in slaagt er überhaupt iets op te branden mag je blij zijn als je de film kunt afspelen. Niet kopen dus!
Pagina: 1