Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Doorlopende streep / vak linksboven

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Onder Henk loopt de streep door; dit was volgens mij erst niet het geval. het is maar wat je opvalt, maar ook heb ik al gezien dat de tekst Author in een vierkant staat...is volgens mij ook niet de bedoeling, imho moesten die kleuren gewoon doorlopen :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

crisp

Devver

Pixelated

poeh, dan moet ik terug gaan duiken in een hele oude versie van de templates. Voor zover ik weet is dat al een hele tijd zo, en ik ga het ook niet aanpassen aangezien deze layout toch afgeschreven wordt als main-layout...

Intentionally left blank

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Inderdaad het valt me nu pas op :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Even opgezocht; de versie die ik heb van 21/10/2003 had ook al die streep, vanaf toen ben ik me met de templates gaan bemoeien, dus als die streep er vroeger niet was dan was dat voor mijn tijd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 14-03-2004 16:04 ]

Intentionally left blank

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Het viel me nu pas op eigenlijk. Maar ik durf er bijna donder op te zeggen dat dit voor de upgrade naar de laatste forum versie ook niet het geval was. Zat en tijdje terug nl te lezen in een post die verhaalde over kleurverloop enzo...en daar werd het toen uitvergroot weergegeven --> niks opgevallen volgens mij.

Wanneer komt die nieuwe main-layout btw?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

nieuwe main-layout komt als hij klaar is; gezien mijn geringe vrije tijd kan dat echter nog wel even duren...

En misschien viel die streep vroeger wel gewoon minder op; er is wel iets gesleuteld aan de images in de topbar, misschien dat het daardoor nu wat meer in het oog springt.
De streep is trouwens de border van de tabel, en die heeft er vziw altijd in gezeten. Ik vind het niet lelijk, en ga er dus ook niets aan doen ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.