[Wekkerradio oid] ondersteuning streaming winamp playlist

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Ik had echt _geen _ idee :? waar ik dit topic nou moest plaatsen...gezocht heb ik ook al maar leverde geen bal op, zowel search als google.

Wat ik eigenlijk wil is het volgende: zonder gebruik van mijn PC een streaming winamp playlist mijn slaapkamer in. Mag ook nog mediaplayer streams onder steunen maar winamp is vereist. (Dat radiostation waarmee ik op wil staan zend nl alleen maar in pls uit).

Weet iemand of er en dergelijk apparaatje bestaan? Ik heb al zitten denken aan zelf bouwen op basis van een barebone...maar dan wordt ie me iets te duur voor alleen een playlist.
Ik weet dat er destijd stereoapparatuur is geweest die streaming media ondersteunt...maar was niet echt zo'n doorslaand succes. Dus ook niet echt meer te vinden en ws. te duur voor het doel dat ik voor ogen heb.

Help / tips iemand?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Fanatieke schop :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
En nog maar een schop...niemand die dit kent :?

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 23:05
Philips streamium radios oid, kan je direct in het netwerk hangen en daarmee ook radio via internet streamen ed. Maar met winamp playlists denk ik niet. Verder komen er ook steeds meer standalone mp3 spelers die de playlisten van winamp ondersteunen ? misschien is dat wel iets

[ Voor 43% gewijzigd door RonaldMade op 16-03-2004 10:29 ]

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Wat ik gewoon doe is mijn gewone desktop pc, die is aangesloten op mijn versterker, laat ik een geplande taak uitvoeren waarin hij een playlist moet uitvoeren. De geplande taak laat ik uitvoeren op een tijdstip wat ik wil. 's Nachts gaat de PC in stand-by, en heb dus ook aangegeven dat de taak mijn pc uit slaapstand mag halen.

Volgens mij is dat een hele goede en makkelijke oplossing
Toch :?

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05 16:18
of je koopt zo'n ding dat uitzend op een frequentie en jezelf je wekkerradio daarop zet :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
DoRRoN schreef op 16 maart 2004 @ 11:49:
Wat ik gewoon doe is mijn gewone desktop pc, die is aangesloten op mijn versterker, laat ik een geplande taak uitvoeren waarin hij een playlist moet uitvoeren. De geplande taak laat ik uitvoeren op een tijdstip wat ik wil. 's Nachts gaat de PC in stand-by, en heb dus ook aangegeven dat de taak mijn pc uit slaapstand mag halen.

Volgens mij is dat een hele goede en makkelijke oplossing
Toch :?
Heb ik ook al aan zitten denken, maar ik wil er mijn PC niet voor inzetten. Ik vind 300W namelijk een beetje veel voor een wekkerradio, dat moet beter kunnen :Y)

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

300W is het piekvermogen wat je PC trekt ! Bovendien als je PC in standby staat, dan verbruikt hij geen drol..... misschien dan zelfs wel minder als een wekkerradio !
Pagina: 1