Iedereen heeft waarschijnlijk wel wat (oude) hardware over. Nu is mijn vraag wat er nog zoal mee gedaan kan worden, en wat jullie er mee doen?
Het gaat dus om volledige pc's, en waar je ze voor gebruikt.
Mijn lijstje:
Athlon XP 1500+
workstation
Nu had ik een Dual PIII 1Ghz moederbord met 512Mb registered geheugen gekregen van iemand, dus daar heb ik een server mee gebouwd op windows server 2003 die momenteel dienst doet als fileserver.
Een oud Tyan Trinity moeerbordje met 600 Duron@ 750 heb ik verbouwd tot htpc.
stille 40gb HD erin, oud soundkaartje erin, iedere ventillator erin op 7V gezet en is nu dus stil. Win 98 SE en myhtpc erop, oude Creative Gamepad eraan en de htpc was geboren.
Nu is mijn probleem dat ik nog wat hardware overheb.
- Shuttle MK40VN KM400 µATX bordje
- Duron 1300
- een "schoendoos" geheugen
- Moederbord en PIII 800 Mhz
- AMD K6/2 400Mhz + moederbord (zit nog geheugen op)
- HD 2GB 8GB 20GB en 40GB
- Pentium 166MMX (volledige PC in case)
- Pentium 233MMX (volledige PC in case)
Ik knutsel zeer graag met hardware, maar ben nu toch wel 'out of inspiration' als iemand nog wat leuke ideetjes heeft wat ik nog zou kunnen fabriceren met deze pc'tjes.
Het gaat dus om volledige pc's, en waar je ze voor gebruikt.
Mijn lijstje:
Athlon XP 1500+
workstation
Nu had ik een Dual PIII 1Ghz moederbord met 512Mb registered geheugen gekregen van iemand, dus daar heb ik een server mee gebouwd op windows server 2003 die momenteel dienst doet als fileserver.
Een oud Tyan Trinity moeerbordje met 600 Duron@ 750 heb ik verbouwd tot htpc.
stille 40gb HD erin, oud soundkaartje erin, iedere ventillator erin op 7V gezet en is nu dus stil. Win 98 SE en myhtpc erop, oude Creative Gamepad eraan en de htpc was geboren.
Nu is mijn probleem dat ik nog wat hardware overheb.
- Shuttle MK40VN KM400 µATX bordje
- Duron 1300
- een "schoendoos" geheugen
- Moederbord en PIII 800 Mhz
- AMD K6/2 400Mhz + moederbord (zit nog geheugen op)
- HD 2GB 8GB 20GB en 40GB
- Pentium 166MMX (volledige PC in case)
- Pentium 233MMX (volledige PC in case)
Ik knutsel zeer graag met hardware, maar ben nu toch wel 'out of inspiration' als iemand nog wat leuke ideetjes heeft wat ik nog zou kunnen fabriceren met deze pc'tjes.