Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Pricewatch aanpassing - Goedkoopste plaats totaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het een idee om de pricewatch te laten uitrekenen waar zoveel mogelijk onderdelen van een pc zijn te kopen (bij welke winkel), stel ik koop 9 producten:
hdd, cpu, mobo, case, vga, lan, sound, lcd, kb
Dat de pricewatch dan gaat kijken welke leveransier zoveel mogelijk van de bovende producten heeft en dan daar een prijslijst van maken zodat je zoveel mogelijk producten automatisch bij de goedkoopste leveransier als totaal kan krijgen. Dat is toch beter dan 9 verschillende shops en 9x verzendkosten.

Er bestaat al zoiets, maar dat is op een onhandige plaats. ;)
Producten van deze shop in winkelmand
Als je producten in je winkelmand hebt en je gaat naar de shopsurvey van een shop dan krijg je alle producten die je bij die shop zou kunnen kopen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

[edit]
Is dit trouwens wat: [rml][ pricewatch] winkelmandje niet zo slim...[/rml] ? Ik heb overigens het idee dat wat jij voorstelt als eens is langsgekomen, maar ik kan niet vinden waar dan :P .

[ Voor 94% gewijzigd door Harm op 14-03-2004 14:15 . Reden: BTW ]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Het exacte topic kan ik ook niet direct reproduceren, maar ik weet nog wel dat er een probleem was met het enorme aantal mogelijkheden. Stel dat je drie artikelen wilt hebben, die elk door tien winkels worden aangeboden. Dan heb je al een stuk of duizend combinaties om door te rekenen...om maar niet te beginnen over negen producten zoals jij voorstelt, die vast ook nog eens bij gemiddeld meer dan tien winkels in de schappen liggen :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 12:11
In de eerste plaats: Excuses als het je irriteert dat ik op een oud topic reply. :+

Ik gebruik het winkelmandje sinds een tijd redelijk intensief en wat ik mis is een lijstje met leveranciers die alle producten kunnen leveren en als die er niet zijn ff een melding van dit feit. In dit geval hoeven er geen ingewikkelde berekeningen te worden uitgevoerd, omdat er geen prijzen van andere leveranciers gecombineerd hoeven te worden. En ja, deze feature is beschikbaar, maar zoals KingOfDos al zegt, op een onhandige plaats.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De beste oplossing zou zijn om http://tweakers.net/pricewatch.dsp?Action=Bestelling uit te werken door een link te plaatsen achter de aangegeven producten in de kolom Assortiment naar een specifieke prijslijst.

Als je tijd hebt, dan zet het op de Devtrack :).

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 12:11
Pagina: 1