Toon posts:

Laptoponderdeeltje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Niet lang geleden mijn laptop laten vallen, niet zo een ramp. Tis een al wat ouwere Lifebook S series notebook van Fujitsu.
Maar eigenlijk is het toch wel verrekte handig zo'n ding. Probleem is dat hij nu niet meer aangaat. Als ik deze aansluit op het net flikkert batterijtje op het lcd'tje 3 x en houd het weer op. :?

Nou heb ik 'm dus maar es opengedraait, maar daar heb ik alweer spijt van. Van binnen lijkt er nix mis te zijn maar er viel mij zomaar een onderdeeltje uit, mijn vraag een 1 van jullie, wat is dit voor onderdeeltje?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/l.gorissen/dingetje.jpg

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Lijkt op een onderdeel van de houder van de HDD ofzo? Kijk eens of je niet ergens een onderdeel mist oid.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

AtleX schreef op 14 maart 2004 @ 16:27:
Lijkt op een onderdeel van de houder van de HDD ofzo? Kijk eens of je niet ergens een onderdeel mist oid.
Dacht ik ook direct aan :X Heb alleen nooit een laptop van binnen gezien, maar lijkt echt zo'n houdertje B) Trilt niks als je een beetje beweegt in je laptop?

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je al geprobeerd hem aan te zetten sinds dat onderdeel eruit is? het lijkt mij namelijk niet iets wat vereist is voor het werken van die laptop...

Het zou best kunnen zijn dat dat ding (doordat die los zat) net kortsluiting veroorzaakte ofzo... just my €0,02 :)

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:02

w0w

Waarschijnlijk is het idd een HD houdertje, maar het lijkt me sterk dat dat onderdeel iets te maken heeft met het niet aan gaan van jou laptop.

Verwijderd

Ga maar eens opzoek naar losse schroeven.
Kan zijn dat je een sluiting of door die bracket of door een losse schroef hebt gehad..

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, wederom bedankt voor de reacties alvast. Ik ga ees even kijken of het een HD houdertje is.. maar anders zet ik het ding weer gewoon in mekaar, dan merk ik vanzelf wel of het dingetje van belang is.
Pagina: 1